فرمانده تیپ پیاده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:

شهدا اقتدار ایران اسلامی را محقق کردند

سرهنگ «یدالله کشاورز» گفت: شهدای گرانقدر در مصاف با اهریمنان تاریخ اقتدار ایران اسلامی را محقق کردند و امروز نیز از دل آزادگان و آزادمردان جهان جوشیدن گرفته است.
کد خبر: ۳۹۲۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰ - 21April 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ «یدالله کشاورز» فرمانده تیپ پیاده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر امروز (سه شنبه) در نشستی با تبریک سالروز تاسیس سپاه به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام راحل اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با توجه به تدابیر راهبردی و استراتژیک امام خمینی (ره) توانست شکل بگیرد، تا فلسفه وجودی خود را در صیانت از دستاوردها، آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران محقق کند.

وی حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را حاصل خون شهیدان گلگون کفن دانست و گفت: شهدای گرانقدر در مصاف با اهریمنان تاریخ اقتدار ایران اسلامی را محقق کردند و امروز نیز از دل آزادگان و آزادمردان جهان جوشیدن گرفته است.

یدالله کشاورز ادامه داد: دشمنان بعد از تحمل شکست در جبهه‌های نظامی، سیاسی و فرهنگی با ایجاد فشار و اعمال تحریم‌های اقتصادی خیال می‌کنند که می‌تواند ایران را وادار به عقب نشینی از مواضع اصولی و آرمان‌های خود کنند در حالی که این یک خیال واهی است.

فرمانده تیپ پیاده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به حضور پاسداران در عرصه جهاد سلامت خاطرنشان کرد: سبزپوشان سپاه پاسداران با یک روحیه جهادی همراه با پزشکان جهاد سلامت نمونه‌ای از انسان دوستی و ولایت پذیری را به اثبات رساندند.

وی افزود: سپاه توانسته با سلاح بصیرت و به عنوان بازوان معنوی ولایت فقیه گام مهمی را در برهه‌ای از زمان در جهان دست پیدا کند.

فرمانده تیپ پیاده سپاه امام صادق (ع)  استان بوشهر تصریح کرد: امروز با گذشت 40 سال از عمر سپاه پاسداران، هیچ قدرتی توانایی مقابله با این نیروی با ایمان و مردمی را ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها