ارشد نظامی آجا در شمال‌شرق:

ارتش فدایی ملت است

امیر «رضا آذریان» گفت: ارتش مکتبی و مردمی با اجرای منویات فرماندهی معظم کل قوا جزو فدائیان ملت در همه حوادث و بلایای طبیعی بوده و هست و عاشق ولایت و مردم است.
کد خبر: ۳۹۳۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۴ - 22April 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت جام، آیین تکریم و معارفه فرمانده تیپ ۳۸ زرهی تربت جام‌ با حضور امیر سرتیپ دوم ستاد «رضا آذریان» ارشد نظامی آجا در شمال‌شرق و فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا، اعضای شورای تامین شهرستان تربت جام و جمعی از مسئولین محلی در تالار کوثر پادگان محمد رسول الله (ص) برگزار شد.

امیر آذریان در این مراسم با تشریح خدمات ارتش در طول ۴ دهه انقلاب و گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: برنامه‌های ارتش در سال جاری با نام و یاد سه سپهبد شهید قرنی، صیاد شیرازی و سلیمانی برگزار شد.

وی افزود: امروز ایران اسلامی از یک ارتش قدرتمند برخوردار است، بر همین اساس دشمنان جرات جسارت به نظام را نداشته و ندارند. امروز ارتش آماده تر از گذشته در شرایطی بسیار عالی، تمام تحرکات دشمنان را رصد می کند.

این فرمانده ارشد ارتش خاطر نشان کرد: ارتش مکتبی و مردمی با اجرای منویات فرماندهی معظم کل قوا جزو فدائیان ملت در همه حوادث و بلایای طبیعی بوده و هست و عاشق ولایت و مردم است.

آذریان در پایان تصریح کرد: تیپ ۳۸ زرهی به عنوان سربازان ولایت و وطن از بهترین تیپ‌های ارتش جمهوری اسلامی است که در کنار سایر نیروهای مسلح خوب درخشیده که قدردان زحمات آنان هستیم.

در پایان این مراسم، امیر آذریان ضمن قدردانی از زحمات امیر سرتیپ دوم «علی اشرف خدارحمی» فرمانده پیشین تیپ ۳۸ زرهی تربت جام، سرهنگ «مهدی سعدیان» را به عنوان فرمانده جدید این تیپ معرفی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار