یادداشت/

تولید ماهواره نظامی نور جهشی بزرگ برای مقابله با تحریم و زور

ایران اسلامی در سال جهش تولید با جهش یک دستاورد بزرگ نوین به نام ماهواره «نور» رویکرد خود را در مقابله با سلاح «زور» به فضا فرستاده است تا به دنیا نشان دهد که سبز پوشان مقتدر و دشمن شناس کشور راه را درست انتخاب کرده‌اند.
کد خبر: ۳۹۳۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸ - 22April 2020

تولید ماهواره نظامی نور جهشی بزرگ برای مقابله با تحریم و زور

گروه استان‌های دفاع‌پرس - هوشنگ نوبخت؛ در خبرها آمده بود که اولین ماهواره نظامی کشور به نام «نور» با موفقیت توسط سپاه پاسداران در مدار زمین قرار گرفت. 

یک جهش تولیدی نوین و یک دستاورد بزرگ برای ورود به سنگر جدید علم و دانش و تکنولوژی که سال‌هاست خیلی از امپراطوری‌های بزرگ دنیا به شدت از دست یافتن ایران مقتدر اسلامی بدان، واهمه دارند.

خبر پرتاب ماهوار نور حتی اگر آنچنان که باید، موفقیت آمیز هم نباشد اما خبر از تغییر رویکردی استراتژی و نوین در راهبرد ایران اسلامی برای حفظ اقتدار و امنیت است.

سال‌هاست که دولت ها و ملت‌های جهان چشم شان به روی حقایق تلخی که علیه کشور عزیزمان اعمال شده را بسته‌اند. اعمالی بازدارنده و قوانینی زور هستند برای عدم دسترسی جوانان فرهیخته ایران زمین به دانش‌های روز دنیا و عوامل بنیادین پیشرفت‌هایی که می تواند ایران اسلامی را به یک ابرقدرت منطقه‌ای و جهانی تبدیل کند.

رویکرد قدرت نمایی و عرض اندام حاکمیت، دولت و ملت ایران برای همه دنیا مبرهن است که شعارشان تقویت قدرت برای دفاع از کیان و تمامیت ارضی کشور و آرمان‌هایی است که در اولویت این جغرافیای مقدس قرار دارند و به هیچ وجه قرار نیست که اوج‌گیری قدرت در ایران به معنی هجوم و کشورگشایی باشد. هدفی که در ذات کشورهای استکباری دنیا بوده و هست و از قضا همین ذات وحشی است که باعث شده آنها همه را به چشم خودشان ببینند.

دنیا به واسطه ویروس کرونا متوجه شده که باید به سلاح‌های جدید و آمادگی‌های نوین و بیولوژیک مجهز شد تا بتوان در مقابل بحران‌های ناشناخته و پیچیده امروز و فردا مقابله کرد و ایران اسلامی در سال جهش تولید با جهش یک دستاورد بزرگ نوین به نام ماهواره «نور» رویکرد خود را در مقابله با سلاح «زور» به فضا فرستاده تا به دنیا نشان دهد که سبز پوشان مقتدر و دشمن شناس کشور راه را درست انتخاب کرده‌اند و به کشورها و ملت‌های مظلوم دنیا پیغام داده‌اند که اگر اراده انتقال یافته از فرهنگ ناب و عاشورایی دوران دفاع مقدس در خون جوانان ایرانی به خروش درآید هیچ فضا و مکانی نیست که جلودار عزم جزم و تدبیر نسل جدید انقلاب در انتشار اهداف متعالی ایران اسلامی به دنیا باشد.

بی‌شک ماهواره نور برگ زرین دیگری بر صفحات پرافتخار کتاب تاریخ جهان از ایران مقتدر در عرصه پزشکی، نانو، فیزیک و هسته‌ای خواهد افزود و آینده گان به داشتن چنین کشور تحریم شده، اما تغییر یافته‌ای به خود خواهند بالید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها