سردار رحیمی:

پلیس با جدیت بر اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند نظارت می‌کند/ کادر درمانی جلوه‌ای از ایثار را به نمایش گذاشتند

رئیس پلیس پایتخت با تقدیر از عملکرد کادر درمانی کشور در عرصه مقابله با کرونا گفت: پلیس تهران بزرگ با جدیت تمام بر اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند نظارت خواهد کرد.
کد خبر: ۳۹۳۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶ - 22April 2020

پلیس با جدیت بر اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند نظارت می‌کند/ کادر درمانی با مقاومت جلوه‌ای از ایثار و از خودگذشتگی به نمایش گذاشتندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین رحیمی» رئیس پلیس پایتخت در مراسم تجلیل از پزشکان و پرستاران بیمارستان امام سجاد (ع) که به مناسبت هفته سلامت انجام شد، با بیان اینکه کادر پزشکی این روز‌ها صادقانه و ایثارگرانه وظیفه خود را انجام می‌دهند، اظهار داشت: مدافعان سلامت خدمات ارزنده‌ای به مردم ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: امسال ورود ویروس کرونا به کشورمان شرایط خاصی را به وجود آورد و خادمان سلامت با ایثارگری و ازخودگذشتگی در راه خدمت به بیماران، جان خود را از دست دادند.

سردار رحیمی با بیان اینکه کار درمانی ما با مقاومت و ایستادگی جلوه‌های زیبایی از ایثارگری را به نمایش گذاشتند، گفت: با این ایثارگری و ازخودگذشتگی، خوشبختانه کشورمان بالاترین میزان درمان بیماران کرونایی در جهان را به خود اختصاص داده است.

رئیس پلیس پایتخت عنوان کرد: تا کنون در ۲۷ بیمارستان شهر تهران حضور یافته و از زحمات کادر درمانی قدردانی کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی به پاس تلاش‌های کادر درمانی چهار بار از خدمات و زحمات آن‌ها قدردانی کرده‌اند، افزود: این نشان‌دهنده این است که کادر درمانی ما در مقابله با ویروس کرونا به خوبی درخشیده است.

سردار رحیمی اظهار داشت: جلسات متعددی برگزار و برنامه ریزی کردیم تا اصناف با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کار خود را آغاز کنند؛ اصناف باید طرح فاصله‌گذاری هوشمند را به خوبی اجرا کنند تا آمار‌ مبتلایان به کرونا کاهش پیدا کند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: پلیس تهران بزرگ با جدیت تمام بر اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند نظارت خواهد کرد؛ همچنین پلیس پایتخت از جمله نهاد‌هایی است که به دنبال لغو طرح ترافیک بوده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار