سردار رحیمی در پاسخ به دفاع‌پرس مطرح کرد؛

برخورد پلیس با واحد‌های صنفی که بدون مجوز شروع به فعالیت می‌کنند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس اماکن به طور مستمر بر واحد‌های صنفی نظارت خواهد داشت و همه اصناف باید پس از دریافت مجوز‌های لازم شروع به فعالیت کنند‌.
کد خبر: ۳۹۳۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸ - 22April 2020

برخورد با واحد‌های صنفی که بدون مجوز شروع به فعالیت می‌کنند/ تشریح فعالیت واحد‌های صنفی در ماه مبارک رمضانبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین رحیمی» رئیس پلیس پایتخت در حاشیه مراسم تجلیل از کادر درمانی بیمارستان امام سجاد (ع) ناجا در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درخصوص برنامه‌های نیروی انتظامی برای ماه مبارک رمضان اظهار داشت: رعایت شئونات این ماه برای همه مردم واجب است؛ لذا پلیس با کسانی که در منظر مردم اقدام به روزه‌خواری کنند، برابر مقررات برخورد خواهد کرد.

وی ادامه داد: طبق روال سال‌های گذشته، واحد‌های صنفی تا سحری می‌توانند فعالیت داشته باشند و تنها درخواست ما از واحد‌های صنفی، رعایت اصول، مقررات و پروتکل‌های بهداشتی است.

رئیس پلیس پایتخت در پاسخ به سوال دفاع‌پرس مبنی بر برخورد پلیس با اصنافی که بدون دریافت کد رهگیری از وزارت بهداشت اقدام به فعالیت کردند، گفت: پلیس اماکن به طور مستمر بر واحد‌های صنفی نظارت خواهد داشت و همه اصناف باید پس از دریافت مجوز‌های لازم شروع به فعالیت کنند‌.

سردار رحیمی همچنین در خصوص جمع‌آوری معتادان متجاهر عنوان کرد: روز گذشته یک مجوز برای جمع‌آوری معتادان متجاهر دریافت کردیم و روزانه تعدادی از این معتادان با توجه به پروتکل‌های بهداشتی، جمع‌آوری خواهند شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: کار جمع‌آوری معتادان متجاهر از هفته آینده به‌طور جدی و با توجه به ضوابط و مقررات ستاد مبارزه با مواد مخدر و وزارت بهداشت شروع خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار