مسئول دفتر حفظ آثار دفاع مقدس تنکابن خبر داد؛

برگزاری یادواره مجازی خلبان شهید «علی اکبر شیرودی» / رونمایی از هلی‌کوپتر شهید در شیرود

«علی حاتمیان» از برگزاری یادواره مجازی امیر سرلشکر خلبان شهید «علی اکبر قربان شیرودی» خبر داد و گفت: سی‌ونهمین یادواره این شهید امسال با توجه به شرایط «»کرونا» در فضای مجازی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۹۳۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶ - 22April 2020

برگزاری یادواره مجازی شهید «علی اکبر قربان شیرودی» / رونمایی از هلی‌کوپتر شهید در شیرود«علی حاتمیان» مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان تنکابن در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری از برگزاری یادواره مجازی امیر سرلشکر خلبان شهید «علی اکبر قربان شیرودی» خبر داد و اظهار داشت: سی‌ونهمین یادواره این شهید بزرگوار امسال با توجه به شرایط «کرونا» به همت سپاه شهرستان و ادارات در فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی زمان یادواره را هشتم اردیبهشت از ساعت 17 عصر تا 18:30 در کانال‌ها و گروه‌های شهرستانی در تمامی پیام‌رسان‌ها اعلام کرد و گفت: پخش سخنرانی، مداحی، قرآن و دکلمه درباره شهید از جمله موارد محتوایی این یادواره است که در اختیار فعالان فضای مجازی قرار گرفته و طبق هماهنگی‌هایی که داشتیم به‌طور همزمان آغاز به فعالیت خواهند کرد.

حاتمیان با بیان اینکه مراسم یادواره با اهداء گل توسط مسئولین شهرستانی بر مزار شهید شیرودی آغاز خواهد شد، افزود: همچنین رونمایی از هلی‌کوپتر نمادین شهید شیرودی یکی از برنامه‌ها خواهد بود که با حضور مسئولین صورت می‌گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه هلی‌کوپتر شهید شیرودی اهدایی شهرداری تنکابن به شهرداری شیرود است، گفت: برای نصب، جانمایی، رنگ‌آمیزی و... 50 میلیون هزینه شد که شهرداری شیرود تقبل کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار