مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران خبر داد؛

برگزاری ویژه‌برنامه «ضیافت الهی» به صورت مجازی در مازندران

حجت‌الاسلام «ابراهیم حیدری‌جناسمی» گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان ویژه‌برنامه «ضیافت الهی» به صورت مجازی در مازندران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۹۳۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷ - 22April 2020

برگزاری ویژه‌برنامه «ضیافت الهی» به صورت مجازی در مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام «ابراهیم حیدری‌جناسمی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران پیش از ظهر امروز در جلسه برگزاری «ضیافت الهی» با اشاره به برنامه‌های اوقاف استان در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: جلسات تفسیر قرآن کریم آیت‌الله «محمدباقر محمدی‌لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران بدون حضور مردم در آستان مقدس امامزاده عباس (ع) ساری ضبط و از صدا و سیمای مرکز مازندران پخش می‌شود.

وی افزود: ضبط جزء‌خوانی قرآن کریم بدون حضور مردم در آستان مقدس امامزاده عباس (ع) ساری و پخش از صدا و سیمای مازندران از دیگر برنامه‌های طرح ضیافت الهی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران در ایام ماه مبارک رمضان به شمار می‌آید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران خاطرنشان کرد: بر اساس نامه ستاد مقابله با ویروس کرونا برگزاری تجمعات و مراسم‌های مذهبی در ایام ماه مبارک رمضان در اماکن مذهبی ممنوع است اما در نظر داریم تولید محتوای این ایام در جوار آستان مقدس امامزادگان مازندران انجام و در فضای مجازی و سیمای مازندران پخش شود.

حیدری‌جناسمی ضمن قدردانی از صدا و سیمای مازندران در ضبط برنامه‌های تفسیر و جزءخوانی قرآن کریم در جوار بقاع متبرکه استان گفت: رسانه‌های مکتوب و مجازی عملکرد مناسبی در اجرای رزمایش ضیافت همدلی دارند و فعالیت خبرنگاران قابل قدردانی است.

حجت الاسلام «مسعود قربانی» معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران نیز با اشاره به اجرای طرح «ضیافت الهی» در استان اظهار داشت: این طرح برخلاف سال‌های گذشته و نظر به توصیه‌های بهداشتی بدون حضور مردم و هرگونه تجمع برگزار خواهد شد.

وی افزود: در طرح ضیافت الهی برنامه‌های قرآنی به‌صورت مجازی از شبکه‌های اجتماعی آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان پخش می‌شود و همه علاقه‌مندان در ماه ضیافت می‌توانند در خانه‌های خود از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی بهره‌گیری کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: در راستای طرح ضیافت الهی عواید موقوفات استان که قرار بود در قالب سفره‌های آسمانی و افطاری ساده هزینه شود، در قالب رزمایش ضیافت همدلی و به‌صورت بسته‌بندی شده پیش از اذان مغرب بین خانواده‌های مددجو توزیع می‌شود.

قربانی عنوان کرد: با توجه به بسته بودن درب اماکن مذهبی، کارکرد اجتماعی و مذهبی آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه حفظ خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار