وصیت نامه شهید «کرم خدا دریکوند»؛

به پسرم بگویید هنوز ایمان پدرت در تمامی جبهه‌ها می‌جنگد

در فرازی از وصیت نامه شهید «کرم خدا دریکوند» آمده است: به پسرم بگویید هنوز ایمان پدرت در تمامی جبهه‌ها می‌جنگد. بگذارید قلب کوچک پسرم ترک بردارد و نفرت همیشگی ظلم ظالمان جهان در او ریشه بزند.
کد خبر: ۳۹۳۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳ - 22April 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، کرم‌خدا دریکوند دهم خرداد ۱۳۴۸، در شهرستان خرم آباد به دنیا آمد. پدرش جلودار و مادرش شازنان نام داشت. تا چهارم ابتدایی درس خواند. ازدواج کرد و صاحب یک پسر شد. به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. پنجم مرداد ۱۳۶۷، در اسلام آبادغرب توسط نیروهای سازمان مجاهدین خلق (منافقین) بر اثر اصابت گلوله به سر و سینه، شهید شد. پیکر وی را در روستای بدرآباد تابعه شهرستان زادگاهش به خاک سپردند.

وصیت نامه شهید

باسمه تعالی

به پسرم دروغ نگویید. نگویید من به سفر رفته‌ام، نگویید من از سفر باز خواهم گشت، نگویید زیباترین هدیه ها را برایش به ارمغان خواهم آورد. به پسرم واقعیت را بگویید. بگویید به خاطر آزادی تو هزاران تیر دشمن استعمار سینه پدرت را نشانه رفته اند. بگویید خون پدرت بر تمام مرزهای غرب و جنوب کشورش پریشان شده است. بگویید سر پدرت هدف تیر منافقین قرار گرفت. اما هنوز ایمان پدرت در تمامی جبهه ها می جنگد.

به پسرم واقعیت را بگویید بگذارید قلب کوچک پسرم ترک بردارد و نفرت همیشگی ظلم ظالمان جهان در او ریشه بزند. بگذارید پسرمه بداند که چرا عکس پدرش را بزرگ کرده اند، چرا مادرش دیگر نخواهد خندید. چرا گونه های مادربزرگش همیشه خیس است، چرا پدربزرگش عصا به دست گرفته، چرا عموهایش محبتی بیش از پیش به او دارند و چرا پدرش دیگر به خانه باز نمی گردد.

به پسرم واقعیت را بگویید. می خواهم پسرم دشمن را بشناسد، مظلومیت را بشناسد و عطشناکی نهال نورس دلش را با فوران حقیقت همیشه عاشورا پیوند بزند. می خواهم پسرم هر روز کنار دیوار اتاق بایستد، قدش را اندازه بگیرد و هر روز شناسنامه اش را ورق بزند، هر روز فانسقه پدرش را ببندد و هر روز پوتین پدرش را امتحان کند. هر روز اسلحه پدرش را روغن کاری کند و هر روز با قمقمه پدرش آب بخورد. هر روز بزرگ شدن دستهایش را تماشا کند و هر روز بی تاب روزی باشد که آنقدر بزرگ شود تا برخیزد و قدم در راهی بگذارد که منتهای آن پدرش لبخندی غرور آفرین چشم انتظار دیدار حماسی اوست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها