جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران:

سپاه تا ریشه‌کنی «کرونا» در کنار مردم خواهد ماند

«حسین محمدرضایی» گفت: با شیوع کرونا در کشور و مهار این ویروس منحوس که نیاز به یک مشارکت جمعی بود سپاه وارد میدان شد و تا ریشه‌کنی این ویروس در کنار دولت و مردم باقی خواهد ماند.
کد خبر: ۳۹۳۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶ - 22April 2020

سپاه تا ریشه‌کنی «کرونا» در کنار مردم خواهد ماندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری به نقل از روابط عمومی سپاه کربلای مازندران، «حسین محمدرضایی» جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران، با بیان اینکه سپاه همراه با انقلاب اسلامی ایجاد شد، اظهار داشت: ‌در دوم اردیبهشت اساسنامه سپاه پاسداران به تصویب رسید لذا برای اینکه فعالیت سپاه جنبه رسمی و قانونی داشته باشد، این ساختار مورد تصویب حاکمیت قرار گرفت و در نهایت زمینه فعالیت سپاه در عرصه‌های مورد نیاز انقلاب فراهم شد.

رضایی با یادآوری حضور سپاه در دوران دفاع مقدس افزود:‌ سپاه در جنگ تحمیلی خوش درخشید و به اعتراف همه حتی دشمنان انقلاب، اگر سپاه در دوران دفاع مقدس نبود، کشور در جنگ با مشکلات زیادی مواجه می‌شد.

جانشین فرمانده سپاه کربلا در ادامه به نقش پرصلابت و مقتدارنه سپاه، به‌ویژه لشکر ۲۵ کربلا در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره و اضافه کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب لشکر ۲۵ کربلا در دوان جنگ یک لشکر خط شکن، قوی و خط نگهدار بود.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود با تصریح براینکه فعالیت سپاه فقط در بخش نظامی خلاصه نمی‌شود، افزود:‌ سپاه بعد از دوران دفاع مقدس هر جا که انقلاب اسلامی نیاز به کمک داشت، در صحنه حضور پیدا کرد.

به گفته جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران فعالیت سپاه یک حرکت جهادی بوده و در میدان‌های مختلف و در عرصه‌های گوناگون فرهنگی، علمی، سازندگی، اجتماعی و اقتصادی حضوری مقتدارنه دارد.

رضایی در ادامه با اشاره به استراتژی سپاه بیان کرد:‌ با توجه به این آیه از قرآن کریم (وأعدوا لهم ما استطعتم من قوة) امروز قوی شدن در حوزه‌های مختلف برای حفاظت از انقلاب و مردم جز مهم‌ترین استراتژی سپاه است.

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران با تصریح براینکه هم در مقابله با دشمن و هم برای خدمت رسانی به مردم در عرصه‌های مختلف باید قوی بود، خاطرنشان کرد: صرفا دستگاه‌های دولتی نمی‌توانند از پس همه مشکلات بربیایند و این در همه دولت‌ها بوده، لذا سپاه در کنار دولت است و در کنار مردم به حل مشکلات می‌پردازد.

رضایی در پایان به حضور سپاه در بحران کرونا اشاره و متذکر شد: با شیوع کرونا در کشور و مهار این ویروس منحوس که نیاز به یک مشارکت جمعی بود سپاه وارد میدان شد و در کنار دولت برای حل مشکل قرار گرفت و ان شاء الله تا ریشه کنی این ویروس در کنار دولت و مردم باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار