فرمانده سپاه قائمشهر:

رزمایش «کمک مومنانه» باعث ایجاد وفاق و همدلی شده است

«حسین علیزاده» گفت: رزمایش «کمک مومنانه» باعث ایجاد وفاق و همدلی بین مردم و مسئولین قائمشهری شده است.
کد خبر: ۳۹۳۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰ - 22April 2020

رزمایش «کمک مومنانه» باعث ایجاد وفاق و همدلی شده استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری به نقل از روابط عمومی سپاه کربلای مازندران، «حسین علیزاده» فرمانده سپاه قائمشهر امروز در جمع خبرنگاران از قائمشهر با اشاره به اینکه بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه برای ما شیعیان فصل الخطاب است، اظهار داشت: سپاه در کنار ادارات و نهادها این کار الهی را آغاز کرده است.

فرمانده سپاه قائمشهر با اینکه برای هرچه بهتر برگزار شدن رزمایش کمک مومنانه جلسات متعددی با حضور امام جمعه، فرماندار، مسئولین ادارات، سمن‌ها و گروه‌های خودجوش برگزار کردیم، افزود: ‌همچنین جلساتی هم با شورای شهر، شهردار، حوزه‌های علمیه و نهاد‌هایی که علاقمند به مشارکت کمک مومنانه هستند، برگزار شد و یک وفاق و همدلی در سطح شهرستان ایجاد شد.

علیزاده در ادامه با تصریح بر اینکه پویش کمک‌های مومنانه در سطح شهرستان گسترده شده است، اضافه کرد:‌ با توجه به اینکه این رزمایش در ماه مبارک رمضان اجرا خواهد شد، مردمی که پای کار انقلاب بودند در این برهه هم احساس مسئولیت کرده و برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سطوح مختلف به کمک پایگاه‌های مقاومت، حوزه‌ها و نواحی آمدند.

به گفته فرمانده سپاه قائمشهر پایگاه‌های مقاومت بسیج در کنار شناسایی اقشار آسیب پذیر و نیازمندی که در دوران کرونا دچار خسارت شدند، مشغول جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی هستند.

علیزاده در پایان با یادآوری این مطلب که یک انسجام و وحدتی بین پایگاه‌های مقاومت، دهیاران و شورای اسلامی شهری و روستایی برای آغاز رزمایش کمک مومنانه شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: از ‌همه علاقمندانی که مایل هستند به اقشار آسیب پذیر کمک کنند دعوت می‌کنیم به این رزمایش بپیوندند.

بر اساس این گزارش، ۲۰ هزار خانوار جامعه هدف در قائمشهر تحت حمایت قرارگاه کمک مواسات و همدلی مومنانه قرار می‌گیرند و مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره شبا Ir۳۵۰۶۰۰۶۸۱۵۰۱۱۱۲۳۴۰۰۰۰۰۰۱ بانک مهر، بنام مجمع خیرین محرومیت زدایی مازندران واریز و یا اقلام غیر نقدی خود را به حسینیه عاشقان، پایگاه‌های مقاومت و یا چادر‌های سیار جمع آوری کمک‌ها در سطح شهرستان تحویل دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار