رئیس پلیس راه استان مازندران خبر داد؛

اجرای محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

«علیرضا قدمی» از اجرای محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران در روزهای پایانی هفته خبر داد.
کد خبر: ۳۹۳۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰ - 22April 2020

اجرای محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «علیرضا قدمی» رئیس پلیس راه استان مازندران از محدودیت‌های ترافیکی از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه سوم اردیبهشت ماه تا ساعت شش صبح روز شنبه ششم اردیبهشت ماه در محورهای مواصلاتی خبر داد.

وی گفت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه سوم اردیبهشت تا ساعت شش صبح روز شنبه ششم اردیبهشت در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه استان مازندران افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت شش صبح روز شنبه از محورهای «كرج- چالوس، هراز، فیروزكوه» و بالعكس ممنوع است.

قدمی با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلر، كامیون و كامیونت از محور « كرج- چالوس» تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت سوم بعد از ظهر تا ساعت 24 روز جمعه پنجم اردیبهشت ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت شش بعد ازظهر تا ساعت 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد كلیه تریلرها از محور هراز، عنوان کرد: تردد کلیه كامیون‌ها و كامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 ظهر تا ساعت24 روز چهارشنبه سوم اردیبهشت ماه و همچنین از ساعت شش صبح تا ساعت 24 روزهای پنج شنبه چهارم اردیبهشت ماه و جمعه پنجم اردیبهشت ماه از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران اضافه کرد: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت پنج بعدازظهر تا 24 روز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت هفت بعدازظهر تا 24 همان روز در صورت اعلام ماموران مستقر در محل از آب اسک به رودهن محدوده مشا به صورت یک طرفه است.

قدمی تاکید کرد: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها لغو و متعاقبا از طریق رسانه‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در پایان به رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، متذکر شد: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار