ملت ایران در مقابله با تهدیدهای دشمن آمادگی کامل دارد

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان به مناسبت شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۹۳۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶ - 23April 2020

ملت ایران در مقابله با تهدیدهای دشمن آمادگی کامل داردبه گزارش خبرنگار دفا‌پرس از زاهدان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان به مناسبت شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

اولین باری که دخالت نظامی در این مناطق انجام گرفت، سال 1359 بود که نیروهای امریکا به فرمان رئیس‌جمهور دمکرات، به قصد این‌که خود را به تهران برسانند، به طبس حمله‌ی نظامی کردند. البته از همان نیمه‌ی راه، جسدهای سیاه‌شده و جزغاله شده‌شان برگشت!عجیب است! کشور عزیز و ملت بزرگ و منطقه‌ی تاریخی ما، آزمایشگاه چه تجربه‌های بزرگی است. رهبر معظم انقلاب اسلامی ( مدظله العالی)

این توطئه بزرگ که با هدف رهاسازی جاسوسان آمریکایی در بند دانشجویان مسلمان پیرو خط امام، شکستن مقاومت و استقلال ملت انقلابی و استکبارستیز ایران، انهدام تأسیسات و مراکز حیاتی راهبردی کشور و سرانجام نابودی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی با فرمان جیمی کارتر ـ رئیس‌جمهور مفلوک ایالات متحده امریکا ـ مهندسی و عملیاتی شده بود، با نتایج معکوس خود نه تنها اسباب رسوایی واشنگتن قرار گرفت بلکه با گذشت 40 سال هنوز کابوس وحشتناکی برای آنان به شمار می‌رود.

ملت ایران به مدد مقاومت مستمر و همه‌جانبه تاریخی خود برابر نظام سلطه، استکبار جهانی و در رأس آن شیطان بزرگ، آمریکا، با درک شرایط خطیر و حساس جاری کشور و رصد فرایند اجرای برجام، لحظه‌ای از مکر و حیله‌های پیچیده جبهه دشمن غفلت نکرده و تحت هدایت‌های پیامبرگونه حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) آماده هرگونه جانفشانی در حفظ دستاوردها و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده و در مقابله با تهدیدهای عملی دشمن و بی‌اثر کردن توطئه‌های آمریکای خبیث و با آمادگی کامل مهیای به نمایش گذاشتن اقتدار، عظمت، صلابت، سازش‌ناپذیری و نفوذناپذیری خود در عرصه نبردهای واقعی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار