جانشین اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان خبر داد؛

اقدامات اداره کل حفظ آثار کردستان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا

جانشین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان اقدامات این اداره کل را در برابر ویروس کرونا تشریح کرد.
کد خبر: ۳۹۳۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱ - 23April 2020

سرهنگ «رمضان رسولی» جانشین اداره کل حفظ آثار و دفاع مقدس کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان اظهار داشت:اقدامات متناسبی در راستای اجرایی کردن دستورالعمل مقابله با ویروس کرونا از همان ابتدای شیوع این بیماری در کشور در اداره کل حفظ آثار صورت گرفت.

وی درادامه افزود: پس از دریافت دستورالعمل‌ها و ابلاغیات صادره از ستاد کل نیروهای مسلح و ستاد استانی مبارزه با ویروس منحوس کرونا جلسلت داخلی اداره با رعایت فاصله اجتماعی برگزار شد.

وی بیان داشت: برگزاری جلسات با فاصله گذاری اجتماعی در خصوص اقدامات پیشگیرانه هر سه روز یکبار، تهیه پمپ سم پاشی واقلام ضدعفونی کننده وگندزدایی همه روزه محیط، تهیه بسته‌های بهداشتی و موادضدعفونی شامل ماسک، دستکش یکبار مصرف، مایع ضدعفونی‌کننده دست وبدن، محلول ضدعفونی کننده سطوح در سه مرحله وتوزیع بین کارکنان پایور و وظیفه از جمله اقدامات مربوطه است.

وی خاطرنشان کرد: شناسایی پیشکسوتان حوزه بهداری رزم که توانایی کمک به مدافعان سلامت را داشته و اعلام آمادگی به مرکز جهت هرگونه همکاری در این حوزه را دارند از جمله اقدامات دیگر در این حوزه است.

رسولی اضافه کرد: در راستای منویات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر کمک مومنانه امور بانوان این اداره کل با همکاری بانوان بسیجی وایثارگر استان نسبت به راه اندازی گروه جهادی کرد که کمک‌های مردمی خوب ومناسبی در راستای تهیه بسته معیشتی برای خانواده های نیازمند تهیه و آماده توزیع شد.

وی عنوان کرد: برگزاری مسابقه کتاب خوانی در بین پیشکسوتان عرصه حماسه و ایثار وتحویلی اقلام بهداشتی به برندگاه به تعداد ۶۷ نفر و همچنین شیفت بندی کارکنان برابر ابلاغیه ستاد کل به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از جمله اقدامات دیگر اداره کل است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار