آغاز رزمایش کمک مومنانه نیروی دریایی سپاه

نیروی دریایی سپاه رزمایش همدلی و کمک مومنانه را با آماده سازی ۱۰ هزار بسته معیشتی و اعطای بخش عمده‌ای از آن برای کمک به محرومین کشور آغاز کرد.
کد خبر: ۳۹۳۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹ - 23April 2020

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، تعداد ۱۰ هزار بسته معیشتی توسط رزمندگان و فرماندهان نیروی دریایی سپاه تهیه و در دو مرحله تا پایان ماه مبارک رمضان در بین نیازمندان شهر‌های محل استقرار این نیرو توزیع خواهد شد.

دریادار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در این مراسم اظهار داشت: با فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله‌العالی) و دستور سرلشکر سلامی فرمانده محترم کل سپاه، رزمندگان و خیرین این نیرو با برگزاری رزمایش مواسات و همدلی به ویژه در ایامی که کشور دچار بیماری ویروس منحوس کرونا است تعداد ۱۰ هزار بسته معیشتی را تهیه و در بین نیازمندان شهر‌های تهران، شیراز، رشت، ساری، چابهار، جاسک، بندرعباس، بندر لنگه، عسلویه، بوشهر و ماهشهر توزیع خواهند نمود.

وی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، خواهران بیت الزهرای سراسر نیروی دریایی سپاه تلاش کردند نیازمندی بهداشتی کارکنان بیمارستان‌ها وخانواده‌ها و بخشی از نیاز مردم شهرستان‌های محل استقرار این نیرو را برطرف نمایند که به عنوان نمونه می‌توان به راه اندازی و برپایی کارگاه تولید ماسک در سراسر نیروی دریایی سپاه به شکل خودجوش اشاره نمود.

دریادار تنگسیری خاطر نشان کرد:بعد از فرمایشات حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مینی بر تشکیل رزمایش همدلی و مواسات، نیروی دریایی سپاه اقدام به تشکیل قرارگاه مرکزی رزمایش همدلی و کمک مومنانه در محل ستاد این نیرو در بندرعباس نمود که این قرارگاه درکشور ۱۲ زیرمجموعه و قرارگاه فرعی دارد که این قرارگاه‌ها در استان‌های هرمزگان، بوشهر، خوزستان، فارس، تهران، گیلان، مازندران، سیستان و بلوچستان، خوزستان هرکدام یک قرارگاه مستقر شده است.

وی افزود: مجموع کمک‌های نیروی دریایی سپاه تاکنون بالغ بر هشت هزار بسته معیشتی بوده و به حول و قوه الهی این بسته‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان در دو مرحله به ۱۰ هزار عدد خواهد رسید.

وی در ادامه گفت: تمام تلاش رزمندگان و فرماندهان این نیرو با تأسی از سیره ائمه معصومین (ع) حفظ شأن و کرامت نیازمندان است و همه عوامل، دقت لازم را در این امرخواهند داشت که البته گزارش چنین اقداماتی با هدف تشویق سایر افراد جامعه و کارکنان به این امر خیر و خداپسندانه است.

دریادار تنگسیری در پایان اذعان کرد: در کنار مردم عزیز به خصوص محرومین جامعه هستیم و تمام تلاش خود را برای کمک و همکاری با آن‌ها به کار خواهیم بست.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار