فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر خبر داد:

توزیع ۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان بوشهر

سردار «علی رزمجو» با اشاره به توزیع پنج هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان بوشهر گفت: در توزیع بسته‌های معیشتی همه جوانب عدالت رعایت می‌شود تا همه افراد مورد نظر از این بسته‌های معیشتی در ماه مبارک رمضان بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۳۹۳۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳ - 23April 2020

توزیع ۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان بوشهربه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر امروز (پنجشنبه) در آغاز رزمایش مواسات همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان استان بوشهر اظهار داشت: بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای رزمایش کمک مومنانه و مواسات همدلی در رسیدگی به افراد نیازمند به ویژه در ماه مبارک رمضان، خوشبختانه مردم خوب و سخاوتمند استان بوشهر کمک‌های نقدی و غیرنقدی به قرارگاه مواسات همدلی ارائه کردند.

وی به برنامه سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در اجرای این رزمایش پرداخت و بیان کرد: در این زمینه سپاه استان بوشهر در مرحله نخست حدود 15 هزار خانواده بی‌بضاعت برای کمک رسانی را شناسایی کرد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از توزیع پنج هزار بسته  معیشتی در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد و خاطر نشان کرد: در مرحله نخست پنج هزار بسته معیشتی بین خانوارهای شناسایی شده توزیع می‌شود و این در حالی است که قبل از اجرای این رزمایش 65 هزار بسته  از سوی سپاه استان بوشهر بین نیازمندان توزیع شده است.

سردار رزمجو با بیان اینکه توزیع بسته‌های معیشتی تا پایان ماه مبارک رمضان در سه مرحله بین نیازمندان توزیع می‌شود گفت: در راستای رزمایش مواسات همدلی در سه مرحله بسته معیشتی بین نیازمندان استان بوشهر توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نخستین مرحله بسته معیشتی امروز بین افراد نیازمند توزیع می‌شود افزود: چهارم اردیبهشت، 15 ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر بسته‌های معیشتی بین نیازمندان شناسایی شده توزیع می‌شود.

سردار رزمجو با تاکید بر اهدا بسته‌های معیشتی بین نیازمندان با عزت و افتخار گفت: شناسایی افراد و خانوارهای آسیب دیده اقتصادی به سبب بیماری کرونا از سوی پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج محلات مختلف در شهرها و روستاهای استان بوشهر انجام شده است.

وی با اشاره به تهیه بانک اطلاعاتی برای شناسایی افراد  بی‌بضاعت با تلاش حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج در شهرها و روستاها خاطر نشان کرد: در توزیع بسته‌های معیشتی همه جوانب عدالت  رعایت می‌شود تا همه افراد مورد نظر از این بسته‌های معیشتی در ماه مبارک رمضان بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها