استاندار خوزستان:

باید تلاش کنیم پس از کنترل کرونا، تبعات اقتصادی و اجتماعی پسا کرونا را نیز مدیریت کنیم

غلامرضا شریعتی گفت: باید تلاش کنیم پس از کنترل کرونا، تبعات اقتصادی و اجتماعی پسا کرونا را نیز مدیریت کنیم.
کد خبر: ۳۹۳۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸ - 23April 2020

باید تلاش کنیم پس از کنترل کرونا، تبعات اقتصادی و اجتماعی پسا کرونا را نیز مدیریت کنیم

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان امروز در جریان بازدید از قرارگاه استانی امام حسن مجتبی (ع) و رزمایش کمک مومنانه در اهواز اظهار داشت: این قرارگاه پس از فرمایش مقام معظم رهبری برای کمک به مردم مستضعف و خانواده‌هایی که در اثر شیوع کرونا و اقدامات کنترلی این بیماری آسیب اقتصادی دیدند شروع به فعالیت کرده است.

وی افزود: مسئولان در سطح استان به شکل یکپارچه و در کنار هم در تلاش هستند تا این رزمایش حسنه به شکل درست عملیاتی شود.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه نخستین بسته معیشتی بین مردم توزیع شد، گفت: بسته دوم کمک‌های معیشتی برای خانواده‌های آسیب دیده از کرونا پنج شنبه توزیع می‌شود.

وی افزود: در این رزمایش مومنانه 300 هزار بسته غذایی که مشتمل برای مواد غذایی مورد نیاز خانواده‌ها است، بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا که شناسایی شدند توزیع می شود.

شریعتی ادامه داد: این کمک های مومنانه تا زمانی که شرایط عادی شود و مردم به جریان عادی زندگی و کسب و کار برگردند، ادامه دارد.

وی با تشکر از دستگاه‌هایی که در این رزمایش شرکت داشتند اظهار داشت: مردم خوزستان از تلاش‌های مستمر بنیاد مستضعفان کشور و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در این رزمایش تشکر می‌کند. همچنین از پاسداران انقلاب اسلامی و نماینده ولی‌فقیه در استان که در ساماندهی این رزمایش تلاش داشتند تشکر می‌کنیم.

استاندار خوزستان در پایان گفت: باید تلاش کنیم پس از کنترل کرونا، تبعات اقتصادی و اجتماعی پسا کرونا را نیز مدیریت کنیم. پس از برتری بر کرونا باید همت کنیم تا قطار پیشرفت و توسعه کشور را شتاب بخشیده و در نهایت پرچم انقلاب را به دست صاحب اصلی آن تحویل دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها