وصیت نامه شهید «خسرو چیتی»؛

برادرانم شما باید بتوانید راه مرا ادامه دهید

در وصیت نامه شهید «خسرو چیتی» آمده است: ای برادرانم شما باید بتوانید راه مرا ادامه دهید و در هرجا مجلس و یا دعای کمیل و دعای توسل بود شما شرکت کنید و برادران پایگاه! شما هم به وصیت من و شهید احمد گودرزی عمل کنید.سنگرها را پُر کنید.در همه نوع مجلس شرکت کنید و در نمازهای جمعه شرکت کنید.
کد خبر: ۳۹۳۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹ - 23April 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‌آباد، «خسرو چیتی» در یکم شهریور ۱۳۴۶، در شهرستان بروجرد به دنیا آمد. پدرش محمد و مادرش اشرف نام داشت. دانش آموز اول راهنمایی بود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. چهارم اسفند ۱۳۶۲، در تنگه چزابه بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. مزار او در زادگاهش واقع است

وصیت‌نامه شهید

با سلام و درود فراوان بر مهدی‌موعود(عج) و با سلام و درود بیکران بر خمینی، این عزیز و امید مستضعفان که با راهنمایی‌های پیامبرگونه‌شان امت را دانا و سرافراز کرد و با درود فراوان به روان پاک شهیدان گلگون‌‌کفن انقلاب که با اهدای خون خود نهال جمهوری اسلامی را ابیاری کردند که امام عزیز فرموده: «ما هرچه داریم از شهدا داریم.

و با درود فراوان بر جان برکفان جمهوری اسلامی که از همه چیز خود گذشته و دلیرانه به میدان‌های نبرد شتافته و به مبارزات بی‌امان خود ادامه می‎دهند و یک لحظه از پای نمی‎نشینند که ابرجنایت‌کاران شرق و غرب را به زانو درآورده‌اند. و با سپاس از امت شهیدپرور و همیشه در صحنه که با پشتیبانی بی‌دریغ خود موجبات تحکیم این انقلاب را فراهم ساختند.

و سلام بر تو ای پدر و ای مادر عزیزم! که سال‌های سال پای من زحمت و رنج‌ها کشیدید و من را به این سن و سال رساندید و من‌را تحویل این جامعه دادید.

و ای برادرانم شما باید بتوانید راه مرا ادامه دهید و در هرجا مجلس و یا دعای کمیل و دعای توسل بود شما شرکت کنید و برادران پایگاه! شما هم به وصیت من و شهید احمد گودرزی عمل کنید.سنگرها را پُر کنید.در همه نوع مجلس شرکت کنید و در نمازهای جمعه شرکت کنید.

و ای مادر باید افتخار کنی این‌چنین فرزندی را بزرگ کرده‌اید و تحویل این جامعه داده‌اید. وای مادر! اگر من شهید شدم تکه چوبی را روی آن بنویسید «بسم‌الله الرحمن الرحیم» و روی سینه‌ام بگذارید و مادرجان! تو برای من گریه نکن چون این یک افتخار است که خدا به من داده.مادرجان! من را حلال کن و ای مردم غیور اگر من نصیبم بشود شهید شوم، سلام شما مردم غیور و همیشه در سنگر را به اباعبدالله‌الحسین می‎رسانم.مادرجان! من شهید نشده‌ام و نزد خدا روزی می‌برم چون که شهیدان زنده هستند. پدر عزیزم ان‌شاءالله بتوانی این پسرت را به خداوند بزرگ بسپاری، خداوند شما عزیزان را برای جامعه نگهداری کند».

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها