رزمایش «همدلی و کمک مومنانه» در تهران آغاز شد/ توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی در مناطق ۲۲ گانه تهران

همزمان با برگزاری رزمایش «همدلی و کمک مومنانه» در سراسر کشور، این رزمایش بزرگ امروز (پنج‌شنبه) در تهران، از مصلی امام خمینی (ره) کلید خورد.
کد خبر: ۳۹۳۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷ - 23April 2020

رزمایش «همدلی و کمک مومنانه» در تهران آغاز شد/ توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی در مناطق ۲۲ گانه تهرانبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، همزمان با برگزاری رزمایش «همدلی و کمک مومنانه» در سراسر کشور، این رزمایش بزرگ امروز (پنج‌شنبه) در تهران، از مصلی امام خمینی (ره) با حضور سردار سرتیپ پاسدار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمدرضا یزدی» فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ، «مرتضی بختیاری» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، نمایندگان اقلیت‌های مذهبی در مجلس شورای اسلامی و جمعی از بسیجیان جهادی، کلید خورد.

در مراسم، نزدیک به ۵۰ هزار بسته معیشتی که با کمک‌های مردمی، خیرین، مساجد و... تهیه شده بود، هرکدام به نیابت از نام یک شهید والامقام، بسته‌بندی و برای ارسال به منازل کسانی که در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران به دلیل شیوع ویروس کرونا، کسب و کار آن‌ها آسیب دیده است، ارسال شد.

سردار «محمدرضا یزدی» در این مراسم، در جمع خبرنگاران، در این رابطه اظهار داشت: امروز در اردوگاه رهبری برای همدلی و کمک مومنانه، اجتماعی را ایجاد کرده‌ایم.

وی افزود: امروز همه، خصوصاً مردمی که هشت سال دفاع مقدس را اداره کرده و ۴۰ سال پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند، در راستای همدلی و کمک مومنانه، پای کار آمده‌اند؛ بنابراین ما بیشتر تشویق شدیم که این کار را سازماندهی کنیم.

سردار یزدی با تأکید بر اینکه در تهران ما نزدیک به ۲۰۰ هزار بسته را به خانه‌های مردم خواهیم برد، تصریح کرد: این کار به صورتی انجام می‌شود که عزت کسی زیر سوال نرود.

وی خاطرنشان کرد: امروز در مصلای امام خمینی (ره) تهران، نزدیک به ۵۰ هزار بسته معیشتی را آماده کردیم که از همین‌جا به‌سمت توزیع در منازل مردم برود؛ البته به‌صورتی که کسی متوجه نشود.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ تاکید کرد: این بسته‌ها به‌دست کسانی می‌رسد که به دلیل شیوع ویروس کرونا، شغل آن‌ها آسیب دیده است و اقلامی که امروز در اینجا وجود دارد، در ۲۲ منطقه تهران توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۱۳

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار