با حضور مسؤولان؛

اولین مرحله رزمایش «کمک مؤمنانه» در خراسان جنوبی آغاز شد/ ضرورت حفظ کرامت‌های انسانی

نخستین مرحله رزمایش «کمک مؤمنانه» با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی با رمز «یا صاحب‌الزمان ادرکنی» در خراسان جنوبی آغاز شد.
کد خبر: ۳۹۳۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۶ - 23April 2020

اولین مرحله رزمایش «کمک مؤمنانه» در خراسان جنوبی آغاز شد/ ضرورت حفظ کرامت‌های انسانیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «محمدصادق معتمدیان» استاندار خراسان‌جنوبی عصر امروز در مرحله نخست رزمایش کمک‌های مؤمنانه در بیرجند، اظهار داشت: باید در همه اقدامات حمایتی، حفظ کرامت‌های انسانی را مدنظر داشته باشیم.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی و درخواست از اقشار مردم برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر، اظهار داشت: این رزمایش به‌منظور توزیع بسته‌های حمایتی بین خانواده‌هایی برگزار شده که به‌خاطر بیماری کرونا دچار مشکل شده‌اند.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه خراسان‌جنوبی از استان‌های پیشرو در بحث مشارکت‌های مردمی است، تبیین کرد: در این رزمایش نیز شاهد بسیج همه امکانات و هم‌افزایی و همراهی دستگاه‌های دولتی، نهادهای انقلابی، مؤسسات خیریه و گروه‌های جهادی هستیم.

معتمدیان با اشاره به اینکه با مشارکت مردم و به همت سپاه انصارالرضا(ع) استان، رزمایش کمک مؤمنانه به‌صورت مرحله به مرحله در استان اجرا می‌شود، تصریح کرد: مرحله نخست این رزمایش امروز آغاز و طی دو مرحله دیگر نیز اجرا خواهد شد.

وی حفظ شئونات و کرامت محرومین را اصل بسیار مهمی دانست و خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم فرمایشات رهبری را به‌خوبی به منصه ظهور برسانیم این اصل را همواره باید مدنظر داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار