فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی:

۱۴ هزار بسته معیشتی در مرحله نخست «کمک مؤمنانه» در خراسان‌جنوبی توزیع می‌شود

سردار علی قاسمی با اشاره به آغاز مرحله نخست رزمایش کمک‌های مؤمنانه در استان، گفت: در اولین مرحله این رزمایش ۱۴ هزار بسته مواد غذایی در استان توزیع می‌شود که از این تعداد شش هزار و ۴۵۰ بسته از بسیج و سپاه تهران ارسال شده و هفت هزار و ۷۷۵ بسته نیز به کمک مردم و خیرین جمع‌آوری شده است.
کد خبر: ۳۹۳۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰ - 23April 2020

۱۴ هزار بسته معیشتی در مرحله نخست «کمک مؤمنانه» در خراسان‌جنوبی توزیع می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سردار «علی قاسمی» فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی در مراسم آغاز رزمایش مواسات در خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: مقدمات رزمایش بعد از سخنرانی مقام معظم رهبری در نیمه شعبان از ۲۳ فروردین‌ماه در استان آغاز شد.

وی بیان داشت: برای برگزاری این رزمایش شبکه عظیمی از بسیجیان، هلال‌احمر، اوقاف، کمیته امداد، سمن‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد تشکیل شد و رزمایش بزرگ کمک‌های مؤمنانه طی سه مرحله در استان اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی تصریح کرد: مرحله اول رزمایش امروز آغاز و تا پنج روز ادامه دارد و مرحله دوم این رزمایش همزمان با میلاد امام حسن(ع) و مرحله سوم در عید فطر برگزار می‌شود.

قاسمی از شناسایی ۲۳ هزار و ۷۰۰ نفر در این مرحله از رزمایش خبر داد و عنوان کرد: از این تعداد ۹ هزار و ۴۱۴ نفر تحت حمایت کمیته امداد بودند و ۱۴ هزار و ۲۸۶ نفر هم تحت حمایت هیچ نهادی نبودند که در این مرحله بسته معیشتی دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به آغاز مرحله نخست رزمایش کمک‌های مؤمنانه در استان، مطرح کرد: در اولین مرحله این رزمایش ۱۴ هزار بسته مواد غذایی در استان توزیع می‌شود که از این تعداد شش هزار و ۴۵۰ بسته از بسیج و سپاه تهران ارسال شده و هفت هزار و ۷۷۵ بسته نیز به کمک مردم و خیرین جمع‌آوری شده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی اضافه کرد: این بسته‌ها شامل هشت قلم کالا است و ارزش هر بسته برای خانواده‌های یک و دو نفره ۲۰۰ هزار تومان، خانواده سه و چهار نفره ۳۰۰ هزار تومان، خانواده‌های پنج نفره به بالا ۵۰۰ هزار تومان است.

قاسمی با اشاره به اینکه این بسته‌ها با توجه به جمعیت هر شهرستان بین آن‌ها توزیع می‌شود، خاطرنشان کرد: برای مرحله بعد رزمایش هم شناسایی را در دستور کار داریم و علاوه بر این تعداد، افرادی که در مرحله اول از لیست جامانده باشند در مرحله دوم به آن‌ها کمک خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها