رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف مازندران خبر داد؛

برگزاری چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مازندران

«مصطفی سیفی» از برگزاری چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مازندران خبر داد و زمان آن را از 24 خرداد الی 27 تیر سال جاری اعلام کرد.
کد خبر: ۳۹۳۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۲ - 23April 2020

برگزاری چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام «مصطفی سیفی» رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اظهار داشت: این دوره از مسابقات در سطوح شهرستانی، استانی، ملی و بین‌‌المللی و در دو بخش خواهران و برادران در رشته‌های حفظ 5 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ کل، قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، اذان، دعاخوانی، هم‌سرایی و هم‌خوانی قرآن کریم و تفسیر عمومی قرآن کریم برگزار می‌شود.

وی اشتغال نداشتن به تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی آموزش ‌و پرورش به‌صورت روزانه، داشتن حداقل 18 سال سن و سکونت در شهرستان محل برگزاری مسابقه که توسط ستاد برگزاری مسابقات شهرستان احراز می‌شود را از شرایط عمومی برای شرکت در این دوره از مسابقات اعلام کرد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه افرادی که سن آنها زیر 18 سال بوده ولی دانش‌­آموز نیستند، باید در مسابقات بزرگسالان شرکت کنند، اظهار کرد: دانش‌آموزان بالای 18 سال که به‌صورت شبانه مشغول به تحصیل در آموزش و پرورش هستند، باید در مسابقات بزرگسالان شرکت کنند.

این مسئول ادامه داد: طلاب حوزه‌های علمیه و دانشجويان صرفاً در طول مدت تحصيل، و سربازان صرفاً در طول مدت خدمت نظام ‌وظیفه با ارائه گواهی معتبر، می‌توانند در شهرستان محل تحصيل يا خدمت خود ثبت‌نام کنند.

سیفی با اعلام اینکه کارکنان تمام­‌وقت دستگاه‌­های دولتی و غیردولتی، با ارائه گواهی معتبر از محل اشتغال، می‌توانند در مسابقات آن شهرستان شرکت کنند، گفت: متقاضیان فقط می‌توانند در مسابقات یک شهرستان شرکت کرده و چنانچه در هر مرحله از مسابقات خلاف موضوع اثبات شود، شرکت‌کننده از ادامه مراحل مسابقات حذف می‌شود.

وی با بیان اینکه از اول ماه مبارک رمضان ( ششم اردیبهشت) الی 16 خرداد امسال اطلاع‌‌رسانی، تبلیغات و ثبت‌نام مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: مرحله شهرستانی چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم  از 24 خرداد الی 27 تیرماه امسال برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران افزود: ثبت نام فقط از طریق مراجعه به سایت رسمی مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران به نشانی: www.my.oghaf.ir از تاریخ ششم اردیبهشت ماه الی 16 خردادماه امسال انجام می‌شود.

سیفی در پایان گفت: سایت ثبت نام، ساعت 24 روز جمعه 16 خردادماه امسال بسته می‌شود و به هیچ وجه افرادی که در سایت ثبت نام نکرده باشند حق شرکت در مسابقات را ندارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها