سردار شهسواری:

کادر درمانی برای حفظ سلامتی مردمی نهایت ایثار را دارند

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: کادر درمانی برای حفظ سلامتی اقشار مختلف مردم به معنای واقعی کلمه ایثار می‌کنند و از جان خود می‌گذرند.
کد خبر: ۳۹۳۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۴ - 23April 2020

کادر درمانی برای حفظ سلامتی مردمی نهایت ایثار را دارند

 به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی امروز در دیدار با جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان اظهار داشت: برای اینکه سلامتی، نشاط و بهورزی به کشور برگردد اقشار زیادی کمر همت بسته‌اند اما در این میان پرسنل درمانی بیش از پیش در حال تلاش هستند.

وی با بیان اینکه کادر درمانی برای حفظ سلامتی اقشار مختلف مردم به معنای واقعی کلمه ایثار می‌کنند و از جان خود می‌گذرند، ادامه داد: این طیف فداکار به طور قطع پاداش اخروی فداکاری خودشان را دریافت خواهند کرد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه، رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان شهید را به کسانی که در راه حفظ سلامت مردم جان خود را از دست می‌دهند، اعطا کردند، افزود: همین موضوع خود به تنهایی بیانگر میزان اهمیت خدمات کادر درمانی است پس باید ما قدردان آنها باشیم.

شهسواری با بیان اینکه از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا همواره در کنار کادر درمانی کشورمان بوده‌ایم، عنوان کرد: به انحای گوناگون در تلاش بوده‌ایم که باری از دوش آنها برداریم که این ممارست و جدیت تا ریشه‌کنی کامل این ویروس به طور قطع ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه هفت هزار بسیجی را برای انجام امور غربالگری در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار دادیم، تصریح کرد: از طرف دیگر رزمایش دفاع دفاع بیولوژیک در استان آغاز شد که بیش از 95 هزار بسیجی در آن همکاری کردند همچنین تاکنون بیش از 10 میلیون لیتر مواد ضدعفونی مورد استفاده قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار