هفته اول ماه مبارک رمضان انجام می شود؛

توزیع بسته های معیشتی رزمایش مواسات و کمک مومنانه در گیلان

سرهنگ «جمشید اصحابی» گفت: بسته‌های معیشتی رزمایش مواسات و کمک مومنانه در هفته اول ماه مبارک رمضان در سراسر استان گیلان توزیع می شود.
کد خبر: ۳۹۳۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۸ - 23April 2020

توزیع بسته های معیشتی رزمایش مواسات و کمک مومنانه در گیلان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «جمشید اصحابی» رئیس کمیته توزیع رزمایش همدلی و مواسات گیلان امروز با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه مواسات در گیلان، اظهار داشت: این قرارگاه از چندین کمیته تشکیل شده و در تلاش است با جمع‌آوری کمک‌های مردمی و نهادهای انقلابی، بسته‌های معیشتی را تهیه و بین نیازمندان و آسیب دیدگان شیوع ویروس کرونا توزیع کند.

رئیس کمیته توزیع رزمایش همدلی و مواسات گیلان افزود: جلسه کمیته توزیع قرارگاه مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در رشت با حضور نمایندگان کمیته تشکیل شد و سپاه ناحیه مرکزی رشت رئیس این کمیته استانی است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت در ادامه با اشاره به جزئیات اجرای این طرح نوع‌دوستانه، تصریح کرد: سپاه با محوریت بسیج محلات در مساجد مکلف به توزیع کمک‌های مؤمنانه خیران، نوع دوستان، بسیجیان، ستاد اجرایی فرمان امام و سایر تشکل‌ها است.

سرهنگ اصحابی با بیان اینکه مقرر شد سپاه ناحیه مرکزی رشت کمک‌های مردمی را جمع‌آوری و با بسته‌بندی، آنها را در سطح استان توزیع کند، تاکید کرد: بسته‌های آماده شده پس از بسته‌بندی و آماده‌سازی، در هفته اول ماه مبارک رمضان هم‌زمان با سراسر کشور در سراسر استان گیلان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار