در بیانیه اداره ‌کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران مطرح شد؛

واقعه طبس نمایش قدرت الهی و امدادهای غیبی بود

در فرازی از بیانیه اداره ‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت واقعه طبس آمده است: پنجم اردیبهشت یادآور شکست مفتضحانه آمریکا در حمله نظامی به صحرای طبس و نمایش قدرت الهی و امدادهای خداوندی نسبت به انقلاب اسلامی و ایران سرافراز است.
کد خبر: ۳۹۳۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳ - 24April 2020

واقعه طبس نمایش قدرت الهی و امدادهای غیبی بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت پنجم اردیبهشت سالروز شکست خفت‌بار حمله نظامی آمریکا به طبس بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

پنجم اردیبهشت یادآور شکست مفتضحانه آمریکا در حمله نظامی به صحرای طبس و نمایش قدرت الهی و امدادهای خداوندی نسبت به انقلاب اسلامی و ایران سرافراز است.

شکست خفت‌بار آمریکا در عملیات «دلتا» در پنجم اردیبهشت 1359 که با هدف آزاد کردن گروگان‌های این کشور صورت گرفت، مصداقی دیگر از سوره فیل و تداعی‌گر آیه «... يَدُ اللَّهِ فَوْقَ أَيْدِيهِمْ...» است و بار دیگر در صحرای طبس به جهانیان ثابت شد که این کشور و این انقلاب صاحب دارد و دست خدا همواره یاریگر این نظام بوده و استکبار جهانی هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

آمریکای جنایتکار که در یکی از رسواترین توطئه‌ها بر ضد انقلاب اسلامی یک بار دیگر در برابر ایمان مردم و قدرت لایزال الهی به هلاکت رسید، شکست و سرافکندگی خود را به دوش کشید و واقعه طبس به عنوان یکی از معجزه‌های بزرگ قرن بیستم به اعتبار جهانی ایران اسلامی افزود.

واقعه طبس هر چند اقدام خیانت‌بار بنی‌صدر و شهادت شهید «محمد منتظرقائم» فرمانده دلاور و انقلابی سپاه یزد و جمعی از همرزمان وی را در پی داشت، اما پیروزی حق بر باطل را به رخ جهانیان کشید و حقانیت انقلاب اسلامی را در جامعه بین المللی به اثبات رسانید.

روایت توفان شن و هلاکت ارتش و تفنگداران آمریکایی که با تمامی توان و بهره‌گیری از دقیق‌ترین و پیچیده‌ترین امکانات نظامی و با تدارک همه‌جانبه و هماهنگی همه عوامل داخلی و خارجی به ایران آمده بودند، نماد و نمونه بارزی از الهی بودن انقلاب اسلامی است که به جهانیان ثابت کرد هر جا خدا حکومت کند، دست دشمن از تجاوز به حریم مقدس آن کوتاه خواهد شد.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه امام خمینی (ره) در فرازی از پیام خویش شکست آمریکا در صحرای طبس را حاصل و نتیجه قطعی امدادهای غیبی الهی دانست و اعلام داشت: «این مانور احمقانه به امر خدای قادر شکست خورد»، یاد و خاطره شهدای واقعه طبس را گرامی داشته و اعلام می‌دارد: حکومت دینی حاکم بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان‌ از حقانیت پویاتوین و مقتدرترین انقلاب در جهان است و به مدد الهی پیروزی‌های حق بر باطل ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها