وصیتنامه شهید «رضا احمدی»؛

آنچه ما را موفق و پیـروز می‌دارد اسلام است و خدا

شهید «رضا احمدی» در فرازی از وصیتنامه خود نوشته است: شما را به برپا داشتن نماز و روزه و احکام الهی سفارش می‌کنم زیرا آنچه ما را موفـق و پیـروز می‌دارد اسلام است و خدا.
کد خبر: ۳۹۳۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۰ - 26April 2020

خدا و اسلام ما را موفق و پیروز داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، شهید «رضا احمدی» فرزند «موسی» در شهرستان زابل به دنیا آمد. وی با جضور در مناطق عملیاتی سیستان و بلوچستان سرانجام در منطقه قرقرک زابل در سال 1366 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرازی از وصیتنامه شهید

به نام هستی بخش عالم بقا و به نام رحمان و رحیم. سلام بر امام عزیز خمینی بزرگ، روح دمیده ملت غیور ایران و با سلام بر شهیدان و جانبازان و رزمندگان صحنه پیکار حق علیه باطل.

خدمت پدر و مادر عزیز و گرامی سلام عرض میکنم و امیدوارم از یکتای بی همتا که لطف خداوند شامل حالم بشود و مورد عفو و بخشش شما عزیزان قـرار بگیـرم و در ایـن لحظات آخر عمر عاجزانه طلب بخشش از شما عزیزان را دارم و این جزء وصـیت بنـده می باشد.

برادران و خواهرانم را سلام دارم و امیدوارم ایشان هم اگر بدی از مـن دیدیـد بنـده را ببخشید و حلال کنید و اما شما ای برادران عزیز سعی کنید جای خالی مـرا در جبهـه هـای نبرد حق علیه باطل پر کنید و مبادا تحت تأثیر حرفهـای مـردم قـرار بگیریـد کـه خداوند ناظر بر اعمال ماست.

شما را به برپا داشتن نمـاز و روزه و احکـام الهی سفارش میکنم، زیرا آنچه ما را موفق و پیروز می دارد اسلام و خـدا است، از کلیـه خویـشان و اقـوام دور و نزدیک طلب بخشش و عفو میکنم و اگر از من ناراحتی دارند امید است مـورد عفـو قـرار گیرم و اما شما ای پدر بزرگوار؛ کاش این شب حمله اینجا بودی با من بـه پـاس ایـن همـه زحماتی که برایم متحمل شدید دست و پایت را می بوسیدم.

پدر جان شما و مادرم را عاشقانه در آغوش میکشم زیرا این شـما بودیـد که درد و رنجم را تاکنون متحمل شدید و شما را سفارش میکنم که بر مزارم گرد بنشینید و آنقدر گریه کنید که سنگ قبرم شسته از اشک شما عزیزان بشود و بدن بی غـسل مـن بـا آب چشم شما عزیزان که رحمت خداوند در آن اسـت، غـسل داده شـود.

مـیدانیـد چـرا میگویم گریه کنید زیرا شما خود واقف بودید که سرتاسر زندگیم درد و رنج و ستم بود و جگرم خون و دلم لخته لخته خون اما لبانم خندان، بدین جهت که بـر روزگـار بخندم و این دنیای پرفریب و ریاکار را به همانگونه که او مرا بازیچه قرار داده من هم به او لبخند بزنم.

در هر صورت وصایایی داشتم که به علت فشردگی و نبودن وقت موفـق نـشدم روی کاغذ بیاورم و ده دقیقه دیگر به امید خداوند راهی خط هستیم و شـما عزیـزان را بـه یکتای بی همتا میسپارم. به امید اینکه ادامه دهنده راهم باشید و هر وقت توانستید سری بـه مزارم بزنید تا شما را زیارت کنم.

به امید پیروزی لشکریان دلیر اسلام بر کفار دنیا و به امید سلامتی و طول عمر رهبر عظیم ما امام خمینی و زیارت کربلا.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها