وصیت‌نامه شهید «عبدالرضا آریامنش»؛

درخت انقلاب اسلامی را با خون خود آبیارى کنید

 در فرازی از وصیت‌نامه شهید «عبدالرضا آریامنش» آمده است: درخت انقلاب اسلامى را با خون خود آبیارى کنید و حافظ قرآن و روحانیت در خط امام باشید.
کد خبر: ۳۹۳۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰ - 24April 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، «عبدالرضا آريامنش» هشتم آذر ۱۳۳۸، در روستای سرکانه از توابع شهرستان خرم آباد به دنیا آمد.

پدرش میرزا، کشاورز بود و مادرش شاه طلا نام داشت. تا پایان دوره متوسطه درس خواند و دیپلم گرفت. به عنوان پاسدار وظیفه در جبهه حضور یافت. چهارم اسفند ۱۳۶۲، در تنگه چزابه به شهادت رسید. پیکرش مدت‌ها در منطقه برجا ماند و بیست و هشتم بهمن ۱۳۶۷، پس از تفحص در گلزار شهدای بهشت رضای شهرستان زادگاهش به خاک سپرده شد.

وصیت‌نامه شهيد

بسم الله الرحمن الرحيم 

 اگر لیاقت آن را داشتم كه به درجه رفیع شهادت نایل شوم چند كلمه اى را بـه عنـوان یادآورى به برادران وامت حزب الهى مى گویم. زندگى عبارت است از حركت وفعالیت و وقتى كه انسـان از حركت وفعالیت باز ماند مرگ به سراغ او مى آید اما چه خوش اسـت مرگى كه در راه خدا باشد. با خـون حسین پیوند داشته باشد وچه خوش است مرگى كه به نداى رهبر كبیر انقلاب حضرت آیت الله العظمى امام خمينى‌ لبیک گفته باشد. و یاران صدیق امام را یارى یارى كردن به امام و ‌یاران امام یارى به مهدى (عج) است یارى بـه پیامبر و در نهایت یارى به اسلام است حزب الله ایران در این راه از سایر كشورهاى مسلمان پیشقدم شده است وافتخار این یارى را داشته ام كه مهدى (عج) باشد وبر علیه زور و قادرى قیام خود را بر پا نموده است واما از این به بعد هر ثانیه كه اضافه شـود لحظات حاضر است وتاب و توان بیشتر زیرا خداوند بهشت را به بهاى اى كاش هفتاد جان مى داشتم وآن را در راه اسلام مى‌دادم وحال شما اى امت حزب الهى امام را تنها نگذارید ویاران صدیق امام را از خود خشنود ودرخت انقلاب اسلامى را با خون خود آبـیارى نمایید وحافظ قرآن وروحانیت در خط امام باشید واصل پنچم قانون اساسى را در نظر داشته باشیم كه اين اصل در قرآن آمده اطیعوا الله واطیعو الرسول و الولامر منكم. 

را در نظر داشته اید وچه خوب است در سراى جاودان انسان حافظ قرآن را داشته باشد واى امت حزب الله ، ایران چنان براى اسلام كوشش نمایید تا خـداى بزرگ از تک تک شود وشما را وارثین جهان نماید و كلیه ستمگران به وسیله شما به درك واصل شوند ودعاى همیشگى از يادتان نرود خدايا خدایا تا انــقلاب مهدى حتى كنار مهدى خمینى رانگهدار. و دل خانواده شهدا را كه براى رضاى خداســت شاد نمایید زیرا تا این سه بعد در جهان در دست ظالمان هستند مستضعفین بكشند از دست اینهاست. وسلام على مــن تبع الهدى.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار