تاکید حماس و جهاد بر قدرت مقاومت در برابر کابینه جدید رژیم صهیونیستی

دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین و رئیس دفتر سیاسی حماس بر قدرت روابط این دو جنبش برای مقابله با هر گونه تجاوزگری کابینه جدید رژیم صهیونیستی تاکید کردند.
کد خبر: ۳۹۳۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۲ - 24April 2020

تاکید حماس و جهاد بر قدرت مقاومت در برابر کابینه جدید رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین الملل دفاع‌پرس، دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین و رئیس دفتر سیاسی حماس امروز تحولات مربوط به مسئله فلسطین و پرونده‌هایی مهم را مورد بررسی قرار دادند.

«زیاد النخاله» دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس تحولات مربوط به مسئله فلسطین در سایه تشکیل کابینه جدید اسرائیل بررسی کرد.

هنیه و النخاله در یک تماس تلفنی بر ادامه خط مشی مقاومت تا آزادسازی خاک فلسطین، بیت المقدس و اسرا و بازگشت آوارگان به سرزمین فلسطین تاکید کرد.

النخاله و هنیه بر قدرت رابطه میان دو جنبش جهاد اسلامی و حماس و همچنین با دیگر گروه‌های مقاومت فلسطین و افق‌های راهبردی برای همکاری مشترک در همه زمینه‌ها و در امتداد حضور ملت فلسطین در داخل و خارج سرزمین‌های فلسطینی و اهمیت دفاع از قدس به هر قیمتی تاکید کرد.

دبیر کل جهاد اسلامی حلول ماه مبارک رمضان را هم به هنیه و کادر رهبری و اعضای حماس تبریک گفت و برای آن‌ها ثبات و پیروزی‌های بیش‌تر بر دشمن صهیونیستی را آرزو کرد.

رئیس دفتر سیاسی حماس هم برای جنبش جهاد اسلامی آرزوی عزت و سربلندی تا دستیابی به آرمان‌های ملت فلسطین کرد.

هنیه طی ساعات گذشته هم با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان و همچنین امیر قطر و دبیر کل اتحادیه عرب درباره ضرورت مقابله با هر گونه تصمیم کابینه جدید رژیم صهیونیستی برای تصاحب ۳۰ درصد دیگر از خاک کرانه باختری گفتگو کرد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و «بنی گانتز» رئیس ائتلاف آبی و سفید بر سر تشکیل کابینه فراگیر توافق کرده‌اند و از جمله موارد مورد توافق آن‌ها آغاز الحاق دره اردن (غور اردن) و شهرک‌های صهیونیستی در کرانه باختری از ماه ژوئیه است.

بر اساس برآورد‌های فلسطینی، الحاق اراضی کرانه باختری به فلسطین اشغالی به حدود ۳۰ درصد از کل مساحت آن خواهد رسید.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار