با ارسال پیامی؛

مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول درگذشت پدر شهیدان نونچی را تسلیت گفت

سرهنگ پاسدار بهزاد جولایی با ارسال پیامی درگذشت پدر شهیدان محمدرضا، احمد و عبدالمجید نونچی را به مردم شهیدپرور دزفول تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۹۳۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۲ - 24April 2020

مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول درگذشت پدر شهیدان نونچی را تسلیت گفت

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حاج «نبی نونچی» پدر شهیدان «محمدرضا، احمد و عبدالمجید نونچی» از شهدای شهرستان دزفول در سن ۹۰ سالگی بدرود حیات گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

سرهنگ پاسدار «بهزاد جولایی» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول امروز با ارسال پیامی درگذشت پدر شهیدان نونچی را به مردم شهیدپرور دزفول تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: جوانان امروز کشور و استان خوزستان و شهر مقاوم دزفول باید بدانند که هر پدر و مادر شهیدی که رخت سفر برمی بندد و به فرزندان بهشتی اش می پیوندد یک برگ زرین از درخت تنومند انقلاب می افتد و البته یک شاخه گل به باغ فردوس شهدا افزون می شود فلذا وظیفه و رسالت ما در تکریم و پاسداشت اعضاء باقیمانده از خانواده های معظم شهداء به شدت افزونتر می شود.

فرزندان گرانقدر این پدر نمونه، بسیجی شهید «محمدرضا نونچی» در تاریخ ۳۱ تیر ۶۱ در عملیات رمضان، پاسدار شهید «احمد نونچی» در تاریخ ۲۱ بهمن ۶۴ در اروند رود و شهید «عبدالمجید نونچی» در تاریخ ۲۹ اسفند سال ۶۶ در شهر دزفول به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار