رئیس الحشد الشعبی: به راهبرد دفاع از عراق ادامه خواهیم داد

رئیس سازمان الحشد الشعبی گفت که نیرو‌های این سازمان به اصول خود در دفاع از عراق و اطاعت از فرمایش‌های مرجعیت عالی دینی در این کشور پایبند است.
کد خبر: ۳۹۳۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۱ - 24April 2020

رئیس الحشد الشعبی: به راهبرد دفاع از عراق ادامه خواهیم دادبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، رئیس سازمان الشحد الشعبی عراق تأکید کرد این سازمان همچنان به راهبرد دفاع ملی خود ادامه خواهد داد.

فالح الفیّاض جمعه شب در نشست خبری گفت که که سازمان الحشد الشعبی عراق در مسیر حمایت از راهبرد دفاع مردمی که با آن پیروزی بر تروریسم را رقم زد، گام خواهد برداشت.

وی تأکید کرد نیرو‌های الحشد الشعبی عراق همواره به اصول خود در دفاع از کشور و شهروندان عراق پایبند خواهد بود و همه نوع حمایت و پشتیبانی در راستای مقابله با کرونا را تقدیم خواهد کرد.

فیاض ادامه داد: «الحشد الشعبی پایبند به چند اصل است که برجسته‌ترین این اصول همان اطاعت کردن از فراخوان مرجعیت عالی دینی است».

بنا به گزارش وب‌سایت خبری الحشد، رئیس سازمان الحشد الشعبی از خانواده‌ها و نیرو‌های الحشد الشعبی که در ساخت دومین بیمارستان صحرایی برای بیماران کرونایی شرکت داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

این بیمارستان که به نام شهید ابومهدی المهندس، جانشین رئیس سازمان الحشد الشعبی مزین شده، امروز دراستان المُثنی (جنوب عراق) با حضور فیاض افتتاح شد. الحشد الشعبی سه روز پیش نیز در استان کربلا یک بیمارستان صحرایی دایر کرد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار