مسئول عقیدتی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان خبر داد؛

پژوهش‌ در دفاع مقدس با همکاری حوزه علمیه خواهران همدان

مسئول عقیدتی و امور روحانیت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: در راستای مشارکت در بحث پژوهش‌ در زمینه دفاع مقدس با معاون پژوهش حوزه‌های علمیه واحد خواهران استان نشست داشتیم و مقرر شد تا همکاری در این زمینه با یکدیگر داشته باشیم.
کد خبر: ۳۹۳۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷ - 25April 2020

حجت الاسلام «سید محمدتقی حسینی» مسئول عقیدتی و امور روحانیت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در همدان از برگزاری جلسه هماهنگی در راستای مشارکت در بحث پژوهش های دفاع مقدس با معاون پژوهش حوزه های علمیه واحد خواهران خبر داد.

وی گفت: در این جلسه به موضوع پژوهش های خواهران حوزه علمیه در زمینه دفاع مقدس، شهدا و پیشکسوتان روحانی اشاره و مقرر شد تا از ظرفیت های پژوهشی حوزه های علمیه خواهران استان همدان در آثار پژوهشی استفاده شود.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: آموزش پژوهشگران خواهر در موضوع دفاع مقدس از دیگر صحبت های این نشست بود چرا که حضور زنان در دوران دفاع مقدس چه در خط مقدم و چه در پشتیبانی و تدارکت یا حتی بیمارستان ها را دیده و شنیده ایم و این امر فقط مربوط به دوران جنگ تحمیلی نبوده و در عرصه های سیل و زلزله نیز شاهد حضور زنان ایرانی و حوزویان بوده ایم.

مسئول عقیدتی و امور روحانیت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان خاطر نشان کرد: امروز نیز روحانیت و بانوان با حضور در عرصه های دفاع بیولوژیک و پرستاری در مقابله با کرونا به پا خواسته و همواره در برهه های زمانی مختلف حضور خود را ثابت کرده اند و بی شک در آینده نیز در صحنه های علمی، پژوهشی سیاسی و مذهبی و... خوش خواهد درخشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار