معاون اجتماعی انتظامی مازندران خبر داد؛

اجرای طرح‌های ویژه انتظامی و ترافیکی ماه مبارک رمضان در مازندران

«سیدجعفر ساداتی» از اجرای طرح‌های ویژه انتظامی و ترافیکی ماه مبارک رمضان در مازندران خبر داد و گفت: در ابن ایام نسبت به ارتقاء امنیت معابر، بوستان‌ها و تسهیل در رفت و آمد وسایل نقلیه به ویژه در زمان افطار اقدام خواهد شد.
کد خبر: ۳۹۳۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵ - 25April 2020

اجرای طرح‌های ویژه انتظامی و ترافیکی ماه مبارک رمضان در مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «سیدجعفر ساداتی» معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران با تبریک ماه مبارک رمضان اظهار داشت: رمضان ماه نزول قرآن کریم و دعا و نیایش و ماه تزکیه و خودسازی است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران تصریح کرد: فضای معنوی و آکنده از خیر و برکت این ماه مبارک، ضامن بقای جامعه و موجب سعادتمندی و رستگاری مومنان خواهد بود.

ساداتی با اشاره به اهمیت تکریم و تعظیم شعائر اسلامی، بر توجه عموم مردم به ویژه صاحبان و متصدیان واحدهای صنفی و اماکن عمومی بر رعایت و جهت حفظ حرمت ماه مبارک رمضان تاکید کرد و اظهار داشت: تحقق فضایی پر از معنویت و حفظ حرمت این ماه گرانقدر، شب‌های قدر و تکریم شعائر اسلامی نیازمند همکاری‌ها و اهتمام بیش از پیش همه مردم عزیز این استان است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان تاکید کرد: لازم است آحاد جامعه در جهت تقویت خویشتن‌داری و گسترش ارزش‌های اخلاقی  با اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی و به منظور قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا، برای رعایت حرمت این ماه عزیز از هرگونه تظاهر به روزه‌خواری و سرو غذای سرد یا گرم در پارک‌ها، تفرجگاه‎ها، معابر عمومی و... اکیدا خودداری کنند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: لازم است متصدیان هتل‌ها، مهمانپذیرها، رستوران‌های بین راهی و… نیز ضمن رعایت شئون اسلامی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برابر دستورالعمل‌های صنفی عمل کرده و از پذیرش مهمان همچنان خودداری کنند.

ساداتی با اشاره به طرح‌های ویژه انتظامی برای حفظ شئونات این ماه پر فضیلت اذعان داشت: این فرماندهی با اجرای طرح‌های ویژه انتظامی و ترافیکی در ایام ماه مبارک رمضان نسبت به ارتقاء امنیت معابر، بوستان‌ها و تسهیل در رفت و آمد وسایل نقلیه به ویژه در زمان افطار اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها