شهادت ۴ جانباز ۷۰ درصد طی یک هفته گذشته

چهار تن از جانبازان ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس طی هفته گذشته در کشور به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۳۹۳۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲ - 25April 2020

شهادت ۴ جانباز ۷۰ درصد طی یک هفته گذشتهبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، هفته گذشته چهار تن از جانبازان دوران دفاع مقدس پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت در جبهه‌ها به همرزمان شهید خود پیوستند.

«حاج مجتبی ضیائی» جانباز ۷۰ درصد شیمیایی شهرستان آباده که ۲۴ بهمن سال ۱۳۶۴ در عملیات والفجر ۸ در منطقه فاو بر اثر بمباران شیمیایی رژیم بعثی عراق دچار مجروحیت شدید شیمیایی شده بود، پس از تحمل بیش از ۳۴ سال رنج جانبازی به شهادت رسید.

جانباز ۷۰ درصد حاج «حیدر لطفی» از شهرستان خرم‌آباد لرستان پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از ضایعات جانبازی، سرانجام روز سه‌شنبه دوم اردیبهشت به یاران شهیدش پیوست. پیکر این شهید در گلزار شهدای بهشت رضا (ع) شهرستان خرم آباد به خاک سپرده شد.

شهید بعدی جانباز ۷۰ درصد «طاهر ویسی شیخ رباط» بود که روز سه‌شنبه دوم اردیبهشت ۱۳۹۹ به فیض عظیم شهادت نائل آمد. جانباز ایثارگر طاهر ویسی شیخ رباط از نیرو‌های مردمی بود که در سال ۱۳۶۲ بر اثر موشکباران دشمن بعثی به شهر مسجدسلیمان دچار مجروحیت شدید شد.

«عبدالرضا شفیعی» جانباز ۷۰ درصد قطع نخاع، مداح اهل بیت (ع) و نقاش بود که صبح سه شنبه دوم اردیبهشت ۹۹ دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست. این جانباز دفاع مقدس ۲۷ فروردین ۱۳۶۶ در منطقه شلمچه به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار