برگزاری اولین سالگرد شهید روحانی در همدان

اولین سالگرد حجت‌الاسلام «مصطفی قاسمی» روحانی شهید ترور در همدان امروز به صورت زنده برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۹۳۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳ - 25April 2020

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، اولین سالگرد شهید حجت الاسلام «مصطفی قاسمی» به صورت زنده و در فضای مجازی همراه با رونمایی از کلیپ های پخش نشده امروز برگزار خواهد شد.

این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام «سیدحسن فاضلیان» و مداحی «مصطفی میرزایی» در صفحه اینستاگرام khatme_majazi توسط قرارگاه گروه جهادی تبلیغی حوزه علمیه استان همدان با همکاری هیات رزمندگان ثارالله همدان برگزار می شود.

ستاد گرامیداشت نخستین سالروز شهادت این طلبه جوان از سه ماه پیش تشکیل شد و قرار بود یکی از سخنرانان مطرح کشور در آن حضور یابد، اما با توجه به گسترش ویروس کرونا و تعطیلی اجتماعات مذهبی این برنامه برگزار نمی‌‎شود.

شهید حجت‌الاسلام مصطفی قاسمی طلبه جوان همدانی، زاده روستای «میهمله» شهرستان بهار بود و ۱۸ سال اقامه نماز جماعت در مسجد حاج کربعلی همدان را بر عهده داشت.

وی ۷ اردیبهشت ۹۸ پس از خروج از حوزه علمیه آیت‌الله آخوند به‌دست یکی از اشرار سابقه‌دار همدان به‌ ضرب گلوله به شهادت رسید.

این فرد که پس از ارتکاب قتل، آن را به‌عنوان سند افتخاری در صفحه شخصی‌اش به نمایش گذاشته و انگیزه خود را کشتن یک طلبه بیان کرده بود در درگیری با پلیس کشته شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار