عضو هیات رئیسه مجلس:

پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور موجب اقتدار کشورهای اسلامی است

اکبر رنجبرزاده گفت: پرتاب موفقیت آموز ماهواره نظامی نور برگ زرین دیگری برای جمهوری اسلامی ایران و همچنین تحول و اقتدار جهان اسلام به شمار می‌رود.
کد خبر: ۳۹۳۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴ - 25April 2020

پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور موجب اقتدار کشورهای اسلامی استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نظامی نور توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور یک تحول اساسی در جهان اسلام و موجب اقتدار کشورهای اسلامی است.

وی افزود: علاوه بر این پرتاب موفقیت آمیز این ماهواره برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران است و دشمنان و کشورهای جهان چاره‌ای جز پذیرش قدرت و توان ایران را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ندارند.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: دشمنان ما در صدد هستند تا با اعمال تحریم‌های مختلف مانع از پیشرفت جمهوری اسلامی ایران شوند اما با وجود همه این تحریم‌ها و فشارها جمهوری اسلامی توانسته در سطح معادلات جهانی خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حفظ کند و شاهد هستیم یک قدرت در عرصه جهانی به شمار می‌رود.

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: پیشرفت‌های علمی ما به معنای تهدید برای دیگر کشورها نیست و پیشرفت‌ علمی توسط کشور ما در خدمت بشریت است.

وی افزود: آنهایی که به دنبال ماجراجویی و دخالت در دیگر کشورها هستند بهتر است که دیگر در مرزهای جغرافیایی خود فعال باشند و دست از اقدامات مداخله آمیز خود در کشورهای دیگر و به ویژه منطقه غرب آسیا بردارند.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: امروز هیمنه پوشالی آمریکا توسط دولت این کشور فرو ریخته و قدرت آن در حال افول است. آمریکا باید بداند که دیگر کدخدای جهان نیست.

رنجبرزاده در پایان گفت: پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور را به آحاد ملت ایران و به ویژه برادران سپاه تبریک عرض می‌کنم و یقینا روح شهدای مقاومت به ویژه شهید سلیمانی از این اتفاق مبارک مسرور است.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار