استاندار خوزستان:

برپایی مراسم اربعین امسال بستگی به تصمیم مشترک ایران و عراق دارد

غلامرضا شریعتی گفت: با توجه به اینکه با اپیدمی کرونا درگیر هستیم و مشخص نیست این شرایط تا چه زمانی تداوم خواهد داشت، در این زمینه ستاد ملی با همفکری‌ کشور عراق در خصوص چگونگی فعالیت در ایام اربعین تصمیم‌گیری خواهد کرد.
کد خبر: ۳۹۳۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱ - 25April 2020

اربعین امسال بستگی به تصمیم مشترک ایران و عراق و شرایط بحران کرونا دارد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، اولین جلسه ستاد استانی اربعین حسینی در سال جدید امروز در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد.

«غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان در ابتدای این نشست با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: با توجه به اینکه با اپیدمی کرونا درگیر هستیم و مشخص نیست این شرایط تا چه زمانی تداوم خواهد داشت، در این زمینه ستاد ملی با همفکری‌ کشور عراق در خصوص چگونگی فعالیت در ایام اربعین تصمیم‌گیری خواهد کرد.

وی افزود: ما باید از هم‌اکنون آمادگی لازم را داشته باشیم که اگر ان‌شاالله تا آن زمان مساله کرونا حل و کنترل شده باشد، امکان برگزاری هر چه بهتر مراسم پیاده‌روی اربعین را داشته باشیم.

شریعتی ادامه داد: باید از قبل هماهنگی‌های لازم را داشته باشیم تا به صورت غیرمنتظره و غافلگیرانه با این رویداد بزرگ معنوی و ارزشی مواجه نشویم.

استاندار خوزستان گفت: کمیته‌های استانی ستاد اربعین موظف به آمادگی و هماهنگی هستند، مگر اینکه با توجه به شرایط کشور و شرایط بیماری کرونا تصمیمات دیگری اتخاذ شود که آن هم به اطلاع مردم خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها