در راستای رزمایش مواستات صورت گرفت؛

توزیع ۲۳۰ بسته غذایی در مرحله نخست «کمک مؤمنانه» در خوسف

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف گفت: در مرحله اول رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه ۲۳۰ بسته غذایی به ارزش ۷۰ میلیون تومان در بین خانوارهای کم‌برخوردار و آسیب‌دیده از شیوع بیماری کرونا توزیع شد.
کد خبر: ۳۹۳۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲ - 25April 2020

توزیع ۲۳۰ بسته غذایی در مرحله نخست «کمک مؤمنانه» در خوسفسرهنگ «محمدعلی بشیری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند، اظهار داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا ضدعفونی اماکن و معابر عمومی شهرستان به‌صورت مستمر در حال انجام است.

وی از راه‌اندازی پنج کارگاه تولید اقلام بهداشتی در بخش ماژان خوسف خبر داد و بیان داشت: این کارگاه‌ها با امکانات بسیجی و جهادگران تجهیز و روزانه چهار هزار ماسک در این کارگاه‌ها تولید می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف از برگزاری رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در این شهرستان خبر داد و تبیین کرد: این رزمایش با کمک خیرین طی سه مرحله در شهرستان انجام می‌شود تا اقشار آسیب‌دیده از محل کرونا حمایت شوند.

بشیری اعلام کرد: در مرحله اول رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه ۲۳۰ بسته غذایی به ارزش ۷۰ میلیون تومان در بین خانوارهای کم‌برخوردار و آسیب‌دیده از شیوع بیماری کرونا توزیع شد.

وی با بیان اینکه این اقدام ارزشمند تا پایان ماه مبارک رمضان در سه یا چهار مرحله دیگر ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: هر بسته شامل شش قلم کالا از جمله برنج، رب گوجه‌فرنگی، ماکارونی، خرما، روغن وگوشت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف با اعلام اینکه شهروندان جهت مشارکت در این طرح معنوی می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به شماره حساب‌ اعلام شده و یا پایگاه‌های مقاومت بسیج اهدا کنند، تبیین کرد: ضمن تقدیر و تشکر از کلیه مردم نوع‌دوست و خیرین از آن‌ها درخواست داریم این حمایت‌ها را تا شکست کامل کرونا ادامه دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها