فرمانده سپاه ناحیه دلفان:

توزیع ۱۶۰۰ بسته غذایی بین خانواده‌های نیازمند دلفان

سرهنگ «علی دالوند» گفت: رزمایش کمک مومنانه با توزیع هزار و ۶۰۰ بسته غذایی بین خانوارهای نیازمند، در شهرستان دلفان آغاز شد.
کد خبر: ۳۹۳۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵ - 25April 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ «علی دالوند» فرمانده سپاه ناحیه دلفان اظهار داشت: سپاه این روزها در سنگر کمک مومنانه در خط مقدم قرار دارد و برای رفع نیازمندی های اقشار آسیب پذیر از کرونا همه تلاش خود را به کار گرفته است. رزمایش کمک مومنانه با توزیع هزار و ۶۰۰ بسته غذایی بین خانوارهای نیازمند، در شهرستان دلفان آغاز شد.

وی از شناسایی افراد در راستای رزمایش کمک مومنانه خبر داد و بیان کرد: برای اینکه آمار خانوارهای آسیب دیده از کرونا به خاطر دوباره کاری و موازی کاری پرهیز شود با روش محله محور توسط پایگاه های مقاومت بسیج در سطح شهرستان با ثبت کد ملی و حضور در درب منازل شناسایی صورت گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه دلفان بیان کرد: یک بانک اطلاعاتی در این راستا به نام بانک سپاه تشکیل شد که بالای ۹۰ درصد ادغام دارد و از همه مردم درخواست می شود برای آنکه کمک آنها به دست فرد مستحق برسد به بانک اطلاعاتی سپاه مراجعه و ثبت نام کند.

دالوند گفت: شهروندان گرامی جهت مشارکت در این طرح معنوی کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به شماره حساب‌ اعلام شده و یا پایگاه‌های مقاومت بسیج اهدا کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار