نماینده ولی فقیه در استان همدان:

حضور مردم در تشییع شهید قاسمی بیانگر پیوند ناگسستنی روحانیت و مردم است

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: حضور با شکوه و گسترده مردم در مراسم تشییع شهید قاسمی تاکیدی بر پیوند ناگسستنی بین روحانیت و مردم بود که همگان آن را دیدند.
کد خبر: ۳۹۳۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰ - 26April 2020

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، آیت الله «حبیب‌الله شعبانی‌موثقی» نماینده ولی فقیه در استان همدان امروز در مراسم نخستین سالگرد شهادت حجت‌الاسلام مصطفی قاسمی اظهار داشت: به دلیل شرایطی که در کشور وجود دارد امکان برگزاری مجلس سالگرد وجود نداشت بنابراین مجلس کوچکی با نفرات محدود و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بیت شهید مدنی برگزار شد.

شعبانی‌موثقی با تاکید بر لزوم زنده نگه داشتن یاد شهدا در فضای جامعه، عنوان کرد: این وعده الهی است که کسانی که در مسیر الهی حرکت می‌کنند یادشان همیشه ماندگار خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: به همه کسانی که در مراسم‌های سال گذشته این روحانی عزیز و مجاهد حضور جدی داشتند تسلیت عرض می‌کنم.

وی با بیان اینکه حضور مردم در مراسم سال گذشته این شهید گویای پیوند بین مردم و روحانیت بود، اضافه کرد: حضور با شکوه و گسترده مردم در مراسم تشییع شهید قاسمی تاکیدی بر پیوند ناگسستنی بین روحانیت و مردم بود که همگان آن را دیدند.

امام جمعه همدان ادامه داد: تصاویری که مردم از ایشان دیدند نشان دهنده شهادت مظلومانه شهید قاسمی در مقابل مدرسه آیت‌الله آخوند بود و همه مردم این مظلومیت را درک کردند.

این مسئول با گرامیداشت یاد شهید مدنی(ره)، آیت‌الله امینی، شهید قاسمی و همه شهدای راه حق ابراز امیدواری کرد که به برکت خون این شهدا و علما، خداوند سلامتی را به جامعه بشری و اسلامی عنایت کند و مشکل ویروس کرونا هر چه سریع‌تر برطرف شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار