مسئول عقیدتی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان:

قرارگاه فرهنگی حضرت امیرالمومنین‌(ع) تشکیل شد

مسئول عقیدتی و امور روحانیت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان از تشکیل قرارگاه فرهنگی حضرت امیرالمومنین‌(ع) در این اداره‌کل خبر داد.
کد خبر: ۳۹۳۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳ - 26April 2020

حجت‌الاسلام «سید محمدتقی حسینی» مسئول عقیدتی و امور روحانیت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس در همدان از تشکیل قرارگاه فرهنگی حضرت امیرالمومنین (ع) در این اداره‌کل خبر داد.

وی عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان برنامه‌های متنوع و زیادی برای همکاران پیش‌بینی کرده‌ایم اما متناسب با شرایط کنونی جهت رعایت بهداشت فردی و جمعی مجبور هستیم در اجرای برنامه‌ها تغییراتی اعمال کنیم.

این مسئول برگزاری مسابقات قرآنی را از اهم این برنامه ها دانست و اضافه کرد: با توجه به ظرفیتی که در همکاران هست در گروه های کوچک جلسات تجوید و روخوانی قرآن را در نظر گرفته‌ایم و این ویژه برنامه نیز در مرحله دوم برای کارکنان وظیفه برنامه‌ریزی شده است.

مسئول عقیدتی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان افزود: برنامه دیگر این قرارگاه در ماه مبارک رمضان برگزاری دوره تفصیلی قرآن در آخر هر هفته است.

وی ادمه داد: این برنامه ها صرفا مختص همکاران نیست و برای خانواده آن‌ها نیز مسابقه کتابخوانی نشاط در خانواده را در نظر گرفته‌ایم که هم موجب تقویت روحیه کتابخوانی شده و هم مطالب آموزشی مفیدی در آن است.

حسینی گفت: برگزاری مسابقه خاطرات شهید نیز از برنامه‌های این ماه است و همکاران می‌تواند از شهدای نزدیک به خود چه در خانواده، دوستان یا در همسایگی دارند خاطراتی نقل کنند که خود باعث می شود تا از فرهنگی ایثار و شهادت دور نشویم و در راه شهدا بمانیم.

مسئول عقیدتی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان بیان داشت: تهیه احکام و احادیث در این ایا نیز جز برنامه‌های قرارگاه فرهنگی حضرت امیرالمومنین (ع) است تا با نصب آن در تابلو اعلانات هر روز یک مطلب جدید از معصومین را فرا بگیریم.

حسینی گفت: رمضان ماه فرصت‌هاست، در این ماه می‌توان از هر فرصتی برای رشد و نمود استفاده کرد و به خدای باری تعالی نزدیک شد و فقط کافی است راه را درست بدانیم که این راه بجز راه قرآن و معصومین نیست و شهدا آن را درک کردند و مزد خود را هم به خوبی گرفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار