پیام تسلیت رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پی رحلت آیت‌الله امینی

حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی در پیامی درگذشت نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۹۳۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷ - 26April 2020

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش پیام تسلیت صادر کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‎پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عباس محمدحسنی» نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پی رحلت آیت‌الله «ابراهیم امینی» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

رحلت جانگداز مجاهد فی سبیل الله و عالم گرانقدر حضرت آیت‌الله حاج ابراهیم امینی که عمر بابرکت خود را در جهت نشر و ترویج فرهنگ و معانی اسلامی گذراند و افتخار شاگردی بزرگانی همچون آیت‌الله بروجردی و امام خمینی (ره) را در کارنامه خود داشت، موجب اندوه فراوان شد.

مشی طلبگی و ساده‌زیستی آیت‌الله امینی و مسئولیت‌هایی که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا پایان عمر بر عهده داشت، از وی مجاهدی نستوه و عالمی گرانقدر ساخته بود که منشأ خیر و برکات فراوان بوده و ثمرات ایثار و مجاهدت ایشان برای همیشه در ذهن و یاد دوست‌داران انقلاب اسلامی و شاگردان ایشان باقی خواهد ماند.

اینجانب رحلت این عالم گرانقدر را خدمت حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و بیت گرانقدر آیت‌الله امینی تسلیت گفته و علو درجات روحی را برای ایشان از خداوند منان مسئلت می‌کنم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران
عباس محمدحسنی

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها