مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم در گفت‌وگو با دفاع پرس:

پرتاب ماهواره نور جلوه باشکوه اقتدار ملی و جهش تولید است

حجت‌الاسلام «علی لقمانپور» گفت: پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور، گام عملی در راستای جهش تولید و حرکت به سوی قوی شدن و سرافرازی بیش از پیش نظام اسلامی است.
کد خبر: ۳۹۳۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹ - 26April 2020

پرتاب ماهواره نور جلوه باشکوه اقتدار ملی و جهش تولید استحجت‌الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قم اظهار داشت: یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه به قوی شدن و ارتقای قدرت ملی بوده و در طلیعه سال نو نیز جهش تولید را سفارش و توصیه فرمودند.

وی افزود: پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور از دو جنبه افزایش قدرت و اقتدار ملی و جهش تولید شایسته توجه است و باید از خداوند متعال به مناسبت توفیق این دو دستاورد مهم که به دست پرتوان متخصصان جوان سپاه پاسداران بدست آمده و خشم و بهت دشمنان را برانگیخته است، سپاسگزاری کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم تصریح کرد: انگیزه آرمانی دفاع از استقلال، امنیت و عزت کشور از دوران انقلاب و دفاع مقدس تا دوران فعلی به رهبری امامین انقلاب رشد کرده و هم اکنون جلوه‌های مختلف این ایثار و توانمندی را در همدلی و خدمات همه جانبه مردم و نیرو‌های مسلح در بحث مقابله با شیوع کرونا مشاهده می‌کنیم.

وی متذکر شد: اگر همانند روحیه انقلابی که در طراحی و پرتاب ماهواره نور مشهود است، در تمامی عرصه‌های کشور به فعلیت برسد، خیلی سریع‌تر شاهد دستیابی به مولفه‌های قدرت ملی و معنوی در سال جهش تولید خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار