فرمانده سپاه کردستان خبر داد؛

توزیع بیش از ۱۵ هزار بسته معیشتی در کردستان

فرمانده سپاه کردستان از توزیع ۱۵ هزار و ۱۷۰ بسته معیشتی به ارزش ۴۵ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال در قالب مرحله اول رزمایش بزرگ کمک مومنانه در این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۹۳۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹ - 26April 2020

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، سردار «سیدصادق حسینی» امروز در اجرای مرحله اول رزمایش بزرگ مومنانه که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، معاون سیاسی امنیتی استاندار و تعدادی از مسئولان در سالن آزادی سنندج برگزار شد، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در نیمه شعبان امسال فرمودند؛ چه خوب است رزمایش گسترده‌ای برای مواسات و همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا برگزار شود که سپاه در این زمینه رزمایش بزرگ کمک مومنانه را استارت زد.

فرمانده سپاه کردستان گفت: با کمک پایگاه‌های مقاومت رزمایش سراسری کمک مومنانه در ۲۳ فروردین امسال آغاز شد و ۲۵ هزار و ۸۰۵ خانوار شناسایی شدند که پس از بررسی‌های دقیق و هماهنگی با کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی ۱۸ هزار و ۸۲۰ خانوار تایید شد.

به گفته وی در حال حاضر ۱۵ هزار و ۱۷۰ بسته معیشتی آماده توزیع است که تعداد ۱۲ هزار و ۶۵۰ بسته ان توسط سپاه تهیه شده و ۲ هزار و ۵۲۰ بسته ان کمک‌های مردمی است.

حسینی ابراز داشت: ارزش این بسته‌ها ۴۵ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال است که در بین اقشار آسیب‌پذیر توزیع خواهد شد.

این مسئول اقلام این بسته معیشتی را شامل برنج، گوشت، روغن، ماکارونی، رب گوجه‌ فرنگی و خرما عنوان کرد.

فرمانده سپاه کردستان ادامه داد: تا قبل از برگزاری این رزمایش ۲۸ کارگاه ماسک راه‌اندازی شد که تاکنون ۵۰۴ هزار و ۳۷۰ ماسک تولید کرده‌اند.

وی همچنین تولید ۸۰۰ دست لباس بیمارستانی، ۹ هزار و ۵۰۰ شیلد، فعالیت ۱۰ هزار و ۵۰۲ نفر روز در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و تولید و توزیع ۲۳ هزار و ۲۸۸ لیتر آب ژاول را از دیگر اقدامات سپاه بیت‌المقدس کردستان در ایام کرونایی استان برشمرد.

حسینی ادامه داد: تاکنون ۱۲۶ هزار و ۷۰۳ بسته معیشتی و بهداشتی در استان توزیع شده صمن اینکه سازمان اطلاعات سپاه هم ۴ هزار و ۵۰۰ عدد محلول ضدعفونی را به دانشگاه علوم پزشکی استان اهدا کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار