فرمانده سپاه کربلای مازندران:

توزیع بیش از 91 هزار بسته معیشتی در مازندران / شناسایی 75 هزار نیازمند

سردار «محمدحسین بابایی» با اشاره به شناسایی 75 هزار نیازمند در مازندران گفت: در حال حاضر بیش از 91 هزار بسته معیشتی در استان توزیع شده است.
کد خبر: ۳۹۳۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۸ - 26April 2020

توزیع بیش از 91 هزار بسته معیشتی در مازندران / شناسایی 75 هزار نیازمندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «محمدحسین بابایی» فرمانده سپاه کربلای مازندران عصر امروز در رزمایش «کمک مومنانه» سپاه شهرستان ساری در حسینیه عاشقان کربلا اظهار داشت: سپاه از چهارم اسفند در قالب رزمایش ایثار در بحث مبارزه با کرونا ورود پیدا کرد.

وی با بیان اینکه در دو ماه گذشته بیش از 117 هزار بسته معیشتی توسط سپاه توزیع شد، گفت: همچنین بیش از شش میلیون قطعه انواع ماسک، دستکش و روپوش بیمارستانی، نیازمندهای ایزوله و... در کارگاه‌های بسیج توسط خواهران بسیجی دوخته شد.

بابایی با بیان اینکه بیش از 91 هزار بسته معیشتی به ارزش ریالی 46 میلیارد تومان توزیع شد، گفت: امیدواریم در مراحل بعدی مازندران درخشش بهتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه در 200 حوزه مقاومت و شهرهای استان در دست اجرا است، گفت: به لطف خداوند هر روز بر آمار داوطلبان برای کمک مومنانه و مواسات افزوده می‌شود.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به شناسایی 75 هزار نیازمند در استان گفت: در حال حاضر بیش از 91 هزار بسته معیشتی در استان توزیع شده است و 194 میلیون تومان از بدهی‌ها، اقساط و اجاره‌های نیازمندان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه بیش از هشت هزار جهادگر و حدود پنج هزار خیر در این طرح مشارکت دارند، گفت: رزمایش همدلی سبب ایجاد همدلی و مودت در جامعه شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها