فراخوان رزمایش ملی بخشایش ایرانیان در بوشهر

کمیته امداد استان بوشهر از مردم خیر و نیکوکار هم استانی رزمایش ملی «بخشایش ایرانیان» در راستای مشارکت در طرح اطعام نیازمندان و اهداء سبد کالای معیشتی به آنها در ماه مبارک رمضان دعوت به عمل آورد.
کد خبر: ۳۹۳۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۳ - 26April 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، در راستای رسیدگی به نیازمندانی که بر اثر ویروس کرونا دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی شدند رزمایش کمک مومنانه در نقاط مختلف کشور از جمله استان بوشهر در آستانه ماه مبارک رمضان آغاز شده است.

کمیته امداد استان بوشهر در اجرای این رزمایش که با همکاری نهادها، خیران و نیکوکاران اجرا شده است تا پایان ماه مبارک رمضان در سه مرحله خدمات ویژه معیشتی به افراد بی‌بضاعت عرضه می کند.

این خدمات در سه مرحله ۱- طرح پخت و توزیع غذای گرم ( طرح مهدوی) در ۵۰ آشپزخانه سراسر استان با بیش از ۵۰۰ هزار پرس غذا در طول ماه مبارک رمضان ۲- طرح اهداء سبد کالا برای بیش از ۴۰ هزار خانوار به ارزش ۸ میلیارد تومان ۳ – طرح جذب حامی در طول ماه مبارک رمضان برای فرزندان یتیم و بد سرپرست تحت حمایت.

از همین رو کمیته امداد امداد استان بوشهر با دعوت از مردم و خیران سخاوتمند هم استانی برای مشارکت در طرح اطعام مهدوی نیازمندان و اهداء سبد کالای معیشتی در خواست می نماید: کمک های خود را به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۳۷۰ و شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ و یا از طریق شماره گیری کد دستوری #۰۷۷۸۸۷۷ که به همین منظور اختصاص داده شده است پرداخت نمایند تا به مشکلات همنوعان نیازمند رسیدگی بیشتر و بهتری صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها