مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل:

حرم شهدای گمنام بخش هیر تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل گفت: با پیش‌بینی اعتبارات لازم حرم شهدای گمنام بخش هیر تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۳۹۳۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵ - 27April 2020

حرم شهدای گمنام بخش هیر تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری می رسدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، جلسه هیئت امنای شهدای گمنام بخش هیر صبح امروز در محل بخشداری این بخش برگزار شد.

در این جلسه «مهران امانی» بخشدار هیر با اشاره به مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام این شهرستان، از برکات معنوی و مادی شهدا در این منطقه سخن گفت و بر اختصاص اعتبارات لازم و اتخاذ تصمیمات مناسب جهت طراحی و اجرای یادمان و حرم شهدای گمنام تأکید کرد.

در ادامه این جلسه «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل با تبریک سال جهش تولید و چهلمین سالگرد دفاع مقدس، پیروی از ولایت فقیه را از بزرگترین و مهمترین سفارشات شهدا و ایثارگران دانست و بر آن تأکید کرد.

واحد با بیان اینکه با برنامه ریزی‌های انجام شده و تمهیدات در نظر گرفته شده در سال جاری، اعتبارات لازم برای احداث حرم‌های مطهر شهدای گمنام اختصاص خواهد یافت افزود: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال شاهد اتمام و یا پیشرفت چشمگیر احداث این حرم های مطهر خواهیم بود.

در این جلسه نایب رئیس شورای شهر و معاون شهردار بخش هیر و نماینده سپاه شهرستان بر همکاری های لازم در راستای تکمیل یادمان شهدای گمنام این بخش اعلام آمادگی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها