مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

رونمایی از فصلنامه دفاع مقدسی «پلاک 40» در سوم خرداد

هوشنگ نوبخت گفت: اولین شماره فصلنامه «پلاک 40» با حضور مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان و دیگر مسئولان ارشد استان در یکی از مناسبت‌های سوم خرداد رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۳۹۳۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱ - 27April 2020

رونمایی از فصلنامه دفاع مقدسی «پلاک 40» در سوم خرداد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «هوشنگ نوبخت» مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس خوزستان امروز از آغاز طراحی فصلنامه دفاع مقدس خوزستان با عنوان «پلاک 40» خبر داد.

وی افزود: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و پرداختن به محتوای غنی موجود در استان خوزستان و انتشار اخبار فعالیت های این حوزه قصد داریم اولین شماره از فصلنامه اختصاصی و البته خبری، فرهنگی، علمی، اجتماعی، تحلیلی و هنری حوزه دفاع مقدس را در سوم خرداد منتشر کنیم.

نوبخت در ادامه به انجام فعالیت‌های رسانه‌ای در خصوص چهلمین سالگرد دفاع مقدس پرداخت و گفت: مردم خوزستان به عنوان اهالی پایتخت دفاع مقدس به شکل‌های مختلف این مناسبت و رویداد معنوی و ارزشی را لمس کردند و بی‌شک بهترین گزینه برای انتقال مفاهیم و محتوای دوران دفاع مقدس هستند به همین منظور قصد داریم تا بزودی جشنواره رسانه‌ای دفاع مقدس را نیز در سطح استان خوزستان برگزار کنیم تا رسانه‌های متعهد و دغدغه مند ما بتوانند به این بهانه به محتوای گوناگون و غنی حوزه دفاع مقدس بپردازند.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار دفاع‌ مقدس خوزستان ادامه داد: بزودی فراخوان همکاری برای همه فرهنگیان، هنرمندان و نویسندگان خوزستانی ارسال خواهد شد تا محتوای مد نظرشان را برای انعکاس در فصلنامه «پلاک 40» به دفتر خبرگزاری دفاع مقدس خوزستان ارسال کنند.

وی افزود: اولین شماره از این فصل نامه با حضور سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و دیگر مسئولان ارشد استان در یکی از مناسبت‌های سوم خرداد رونمایی خواهد شد و در اختیار علاقه‌مندان حوزه دفاع مقدس قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار