مسئول عقیدتی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری:

خداوند ما را در فرصت رمضان و بهترین نسیم بهاری قرار داده است

حجت‌الاسلام «جمشید باحور» گفت: خداوند ما را در فرصت رمضان و بهترین نسیم بهاری یعنی نسیم دلکش قرآن عظیم و کریم قرار داده است، ما را میهمان خود خطاب کرده و جهت فربه کردن روح معنوی ما دشمن قسم خورده ما را در غل زنجیر نموده و جوایز بسیاری برای هر نفس، ذکر و فکر ما قرار داده است.
کد خبر: ۳۹۳۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰ - 27April 2020

حجت‌الاسلام «جمشید باحور» مسئول عقیدتی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در شهرکرد با اشاره به حلول ماه رمضان اظهار داشت: خداوند عالم را شکرگزار هستیم که توفیق داده ماه رمضان امسال را هم درک کنیم و حمد و سپاس بی‌کران خود را نثار باری تعالی می‌کنیم که فرصت‌های ویژه و کم‌نظیری همچون ماه مبارک رمضان را در اختیار بندگانش قرار داده که بتوانند از این رهگذر طرفی بسته و توشه‌ای مهیای سفر ابدیت نمایند.

باحور خاطرنشان کرد: حضرت حق همه کتاب‌های آسمانی را در همین ماه مبارک نازل و این ماه را بهترین ماه خود قرار داده است.

این مسئول افزود: خداوند پیامبران و امامان معصومی برای ما فرستاد که در جهت تسریع هدایت انسان، تمام تلاش خود و حتی جان خود و فرزندانشان همچون اباعبدالله الحسین(ع) را فدا کردند که بشریت به خداوندگار عالم رهنمون شود.

وی گفت: اکنون خدای مهربان که همه امکانات را برای صلاح و فلاح بشر بکار گرفته است، ما را در فرصت رمضان و بهترین نسیم بهاری یعنی نسیم دلکش قرآن عظیم و کریم قرار داده است، ما را میهمان خود خطاب کرده و جهت فربه کردن روح معنوی ما دشمن قسم خورده ما را در غل زنجیر کرده و جوایز بسیاری برای هر نفس، ذکر و فکر ما قرار داده است.

مسئول عقیدتی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری متذکر شد: این اداره کل نیز در ماه مبارک رمضان با رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برنامه‌هایی همچون جزء خوانی قرآن کریم، بیان احکام و سخنرانی، مسابقه کتابخوانی ویژه کارکنان و خانواده محترمشان، مسابقه احکام ویژه کارکنان وظیفه و فعالیت تبلیغی در فضای مجازی را برگزار می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار