به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاعپرس، «محمدرضا کشاورز» مدیرعامل شرکت بیمه دی، با بیان اینکه این شرکت همزمان با شیوع ویروس کرونا، وظیفه خود دانست که در راستای مراقبت از سلامتی و خدمترسانی هرچه بیشتر به جامعه ایثارگری، اقدامات پیشگیرانهای را انجام دهد، اظهار داشت: در همین راستا فعالیتهای متعددی در جهت تسهیل امور مربوط به ایثارگران توسط این شرکت انجام شده است که یکی از این اقدامات، توزیع بیش از ۱۳ هزار بسته بهداشتی حاوی ماسک، دستکش، مواد ضدعفونیکننده و کرم مرطوبکننده بین جانبازان ۷۰ درصد و خاص بود.
وی افزود: حذف کامل محدودیت دریافت تاییدیههای پزشکی و دارویی برای جانبازان دارای بیماریهای خاص و کاهش چشمگیر محدودیتها برای سایر بیمهشدگان، راهاندازی مشاوره آنلاین پزشکی برای جانبازان ۷۰ درصد و خاص، راهاندازی اپلیکیشن تلفن همراه برای پیگیری و مشاهده وضعیت اسناد هزینه ارائه شده از دیگر اقدامات شرکت بیمه دی در این زمینه بوده است.
مدیرعامل شرکت بیمه دی، آغاز نظرسنجی و تماس با بیمهشدگان برای اطلاع از نیازمندیهای آنان را یکی دیگر از اقدامات این شرکت عنوان کرد و خاطرنشان کرد: تاکنون برای جمعآوری اسناد هزینه از درب منزل در شهر اصفهان بهصورت پایلوت اقدام شده است و امکان گسترش این طرح به سراسر کشور بررسی و تایید شده است. گسترش فعالیتهای مرکز ارتباط شرکت بیمه دی بهمنظور پاسخگویی تلفنی هرچه بیشتر و کاهش مراجعه حضوری بیمهشدگان نیز اقدام دیگری بوده که توسط شرکت بیمه دی صورت پذیرفته است.
انتهای پیام/ 113