سردار قنبری خبر داد؛

کشف بیش از یک تُن مواد افیونی در «نیکشهر»

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک تُن و ۲۸۹ کیلوگرم مواد افیونی، در درگیری مسلحانه پلیس با سوداگران مرگ در شهرستان نیکشهر خبر داد.
کد خبر: ۳۹۳۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱ - 27April 2020

کشف بیش از یک تُن مواد افیونی در «نیکشهر»به گزارش گروه اجتماعی دفاع‎پرس، سردار «محمد قنبری» فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نیکشهر با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از جابه‌جایی محموله سنگین مواد افیونی، توسط اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر از مناطق مرزی شرق کشور به حوزه استحفاظی این شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: جان‌برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نیکشهر در قالب چند تیم عملیاتی با رصد منطقه و انجام یک سری اقدامات تخصصی، شب گذشته اعضای این باند مسلح را که با دو دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در حال جابه‌جایی محموله سنگین مواد مخدر در حوالی یکی از روستا‌های این شهرستان بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین، با عوامل انتظامی درگیر و پس از روبه‌رو شدن با آتش پر حجم تکاوران پلیس ضمن رها کردن خودرو‌ها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

وی بیان داشت: در این عملیات مقتدرانه، ماموران در پاک‌سازی از منطقه و در بازرسی از خودرو‌های سوداگران، یک تُن و ۲۸۹ کیلو و ۵۶۰ گرم انواع مواد مخدر را، شامل یک تُن و ۲۶۸ کیلو و ۵۶۰ گرم تریاک، ۱۱ کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین و ۹ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش کشف کردند.

سردار قنبری با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری اعضای این باند حرفه‌ای قاچاق مواد افیونی خاطرنشان کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی و حضور کامل در تمام نقاط استان اجازه نخواهد داد قانون‌شکنان و قاچاقچیان به اهداف پلید خود دست یابند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها