نماینده ولی‌فقه در مازندران:

نام شهید «شیرودی» بر تارک صحیفه دفاع مقدس می‌درخشد

آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» گفت: حماسه عظیم و نام و اخلاق علی اکبر گونه شهید شیرودی به عنوان امیر سرلشکر آسمان جبهه‌های ایران بر تارك صحیفه دفاع مقدس چون خورشید تابان و نور درخشان ساطع است.
کد خبر: ۳۹۳۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹ - 27April 2020

نام «شیرودی» بر تارک صحیفه دفاع مقدس می‌درخشدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران به‌مناسبت سی‌ونهمین سالگرد شهادت امیر سرلشکر خلبان شهید «علی اکبر قربان شیرودی» پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

شهادت، رهایی بشر برای رسیدن به سرچشمه نور و معرفت و دلدادگی برای عشق به وصال یار است که در زیباترین شکل جهاد  با نثار جان در راه امنیت ودفاع ارزشهای انسانی رقم می‌خورد.

شهادتی که چراغ هدایت خطه‌های مختلف ایران اسلامی را روشنایی بخشید و در سایه‌سار این نور معرفتی و خدایی، دل‌های مردمان مومن را  به هم پیوند داد و بر تحکیم حفظ ارزش‌ها و باورهای الهی‌گونه مردم قوت داد.

خطه ولایت‌مدار استان مازندران نیز قطعه درخشانی از سرزمین رشادت‌های شهدای والا مقامی همچون شهید «علی اکبر شیرودی» نامدارترین خلبان تیز پرواز جهان است که نام دیار علویان را بر بلندای قله‌های رفیع ایثار و شهادت طنین انداز کرد.

خاطره مجاهدت و جانفشانی‌های شهید بزرگوار شیرودی این رامرد عرصه جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در هنگامه جنگ تحمیلی با انجام پروازهای حماسه‌آفرین و رشادت‌هایشان تا همیشه تاریخ موجب مباهات و افتخار ایران اسلامی به ویژه برای این دیار شهید پرور شد و حماسه بی‌بدیل او در حفظ و نگهداشت مرزهای زمینی و هوایی ایران اسلامی همچنان بر کالبد  جان ونفس مردم مازندران به یادگار و ماندگار خواهد ماند.

حماسه عظیم و نام و اخلاق علی اکبر گونه شهید شیرودی در كنار نام سرداران،‌ رزمندگان و پاكبازان غیور مازندران در عرصه پیكار هشت سال جنگ تحمیلی نام تیز پرواز آسمان ایران اسلامی به عنوان امیر سرلشکر آسمان جبهه‌های ایران بر تارك صحیفه دفاع مقدس چون خورشید تابان و نور درخشان ساطع است.

اطاعت‌پذیری وولایتمداری، تداوم بر اقامه نماز اول وقت و عدالت‌خواهی شهید شیرودی، این شیرمرد و پاسبان، مرزهای زمینی و هوایی موجب گردید تا حماسه و رشادت او در تاریخ ایران اسلامی آوازه عام و خاص شود به نحوی که  وقتی خبر شهادت شهید شیرودی را به حضرت امام رساندند، یک ربع به فکر فرو رفتند و  در مورد شهادت ایشان فرمودند: او آمرزیده است. در حالی که برای همه شهدا می‌‌گفت خدا آنها را بیامرزد.

شهید علی اکبر شیرودی در همان مدت کوتاه حضور در دفاع مقدس، توانست رکورد یکی از بالاترین پروازهای جنگ با بالگرد کبرا را در دنیا به نام خودش ثبت نماید.

اینک در سی‌و‌نهمین سالروز شهادت علی اکبر و شیرمرد آسمانهای دوران دفاع مقدس مردی از تبارو جان نثاران دیار علویان، نام و یاد اورا گرامی می‌داریم و به پاس رشادت و ایثار و شهادت امیر سر لشکر خلبان «علی اکبر شیرودی» این سرباز به حق ولایت و انقلاب برترین مراتب اخلاص قلبی و امتنان باطنی خود را محضر مردم ولایی، خطه شیرمردان، مازندران، خانواده‌های معزز شهدا، تقدیم كرده و امیدوارم همه ما همواره به عنوان ادامه دهندگان راه بركت شهداء و تبعیت از فرامین مطاع فرمانده معظم كل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز موجبات اعتلای روز افزون ایران اسلامی باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار